Data e postimit: 2020-03-13 09:45:18
Lexime: 5318 |
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
|
|
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
|
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu kujtoj se liria fitohet me gjak e ne paguam shtrejt per lirin tone
shqipetaret kan histori nder shekuj te cilen e krijuam e ndertuam e murosem me gjakun ...
|
Pranvera eshte njëra nder stinet me te preferuara ne pranvere qelin lulet lulezojne pemet gjelbërohen fushat,malet dallendyshet kerkojne vende per qerdhe femijet dalin lozin,bujqit lëvërojnë arat e tyre,bëhet një kohë me e nxehtë vishemi me tesha...
|
nje vella e nje moter
te bukur si ulli
vellau me thot
moter te dua.
por kam binjaken
nuk ben ta harroj
tere boten tia u dhurosh
njeri tjetrin nuk e mashtrojne.
ashtu zoti i krijoj
nenen e babain be vemendje
i ndegjojne
sepse jeten e lumtur ...
|
vjeshta erdhi.petku i formuar nga gjethe ka mbuluar vendin.heshtja shurdhuese e vjeshtes ka pllakosur ne vend.gjithcka ka rene ne ate qetesine e vet.njerezit duken si te pergjumur.gjithcka duket mahnitese.oxhaket e shtepive...
|
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
|
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja.
Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë
në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
|
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra.
Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
|
Po binte shi!
Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe.
Papritur mendova- ska asgje pas atij tymi.
U ndieva i humbur ne mes te gjithckase...
Isha i lagur i bere qull por gje nuk shihja.
Shijova shijen e lekures time te lagur.
Nj...
|
Autori:
anjezzaa balidemaj
·
Lloji:
Hartim
·
Tema:
mesueses time te dashur dhe mesueses time te pare
Eshte ajo qe me dha dieni,
eshte ajo qe me dha lumturi,
alfabetin ajo ma mesoi,
se si te shkruaj ajo me tregoi.
Ishte viti 2009,
kur une e pash per here te pare,
dashuria ndaj saj eshte aq e madhe,
saqe nuk mund ta shpreh veteme me fjale.
Cdo ...
|
LIBRI MIKU I JETES TIME!
Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time.
Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
|
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
|