Data e postimit: 2013-01-16 09:19:19
Lexime: 27094
museesi im i pare
Autori: ervehe bala
Lloji: Ese pershkruese
Tema: mesuesi im i pare
Shkolla: kajo karafili
Klasa: 3
Qyteti: durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Më kujtohet mësuesi im i parë
Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është, vallë, i veçantë nga njerëzit tjerë? Do të jetë ai i butë, apo i ashpër etj. etj. Dhe më në fund, në moshën shtatë vjeçare arriti edhe ajo ditë e shumëpritur. Ishte një ditë e bukur shtatori. Fillimi i vitit të ri shkollor. E për mua, fillimi i një jete të re, me shumë të panjohura. Në oborrin e shkollës arrita së bashku me babin tim, i cili sa e sa herë me pat folur për shkollën dhe mësuesin tim të parë. Dridhesha nga emocione të gërshetuara. Ia shtrëngoja dorën babit. Ishte ky, mbase një moment mjaft i veçantë i jetë sime. Ëndrrat time tani ktheheshin në realitet...
Tek dera e shkollës qëndronte një mesoburrë, i cili buzëqeshte. Sa të bukura mu dukeshin këpucët e tij të lustruara. Edhe kravata e tij e bukur ishte në qendër të vëmendjes sime. Sytë e tij të bukur e të ëmbël në shikim të parë më magjepsën. Tani më e kisha të qartë. Do të jetë ky mësuesi im i parë, me të cilin do t’i kaloja ditët e vitit t; parë të shkollimit tim. Dhe ashtu ishte. Na përqafoj të gjithëve me radhë. Kurrë nuk do t’i harroj ata gishtërinj, të cilët lehtë -lehtë e ledhatuan fytyrën time që ishte e përshkuar nga të dridhurat. Pasi që na këshilloi që të rreshtohemi, na shoqëroi deri në dhomën e mësimit. Bankat e reja, karriget, tabela, të gjitha këto paraqitnin një botë të re për mua. Qëndroja i ulur në bankën që ma caktoi mësuesi dhe ende isha i shtanguar...
Më në fund, filloi edhe ora e parë e mësimit. Personi i ëndrrave të mia qëndronte para nesh. Fliste ngadalë e bukur. Kishte edhe fjalë që nuk i kuptoja, sepse ai fliste një gjuhë tjetër fare nga ajo që e përdornim në shtëpi e rrugë. Ishte kjo një gjuhë e bukur dhe e zgjedhur. Më pëlqenin shumë fjalët e tij të para. Tingëllonin bukur. E ai, vazhdoi të fliste për shumë gjëra që kishin të bënin me shkollimin tonë. Rrëfente për dituritë që do t’i merrnim gjatë viteve në vazhdim, për edukatën, pastërtinë e shumë e shumë gjëra të tjera. E dëgjoja gojëhapur. Çdo fjalë e tij, për mua ishte shumë e rëndësishme, për të mos thënë e shenjtë. Dalëngadalë pushuan të dridhurat. Tani më isha i qetë dhe shumë i gëzuar. E kisha të qartë se do ta kem një mësues të dashur, i cili do të na dojë dhe ne do ta donim edhe më shumë. Nga ai do të mësonim shkronjat e para. Do të mësonim të shkruajmë e të lexojmë. Dhe shumë gjëra të reja, pa të cilat nuk mund të bëhesh më vonë as mësues, as mjek e inxhinier. Ishin këto profesione që i ëndërroja kur ende isha kalama...
Me kënaqësi të madhe filluam me tingullin dhe shkronjën A. A e madhe e shkrimit, A e vogël e shkrimit. A e madhe e shtypit, A e vogël e shtypit, tingëllonin fjalët e ëmbla të mësuesit. E unë isha i habitur. Mendoja se është vetëm një A, e jo katër sosh, aq sa dëgjoja nga goja e ëmbël e mësuesit tim të parë, i cili shpejtë me hyri në zemër, nga e cila nuk doli kurrë më.
Edhe tani e kujtoj shpesh fytyrën e tij të bukur e skofiare Është kjo një dashuri e veçantë, e pashpjeguar. Dashuri e pashuar. Tiparet e fizionomisë së tij kurrë nuk do të hiqen nga kujtimet e mia.
Gjatë viteve në vazhdim kam pasur dhe do te kem shumë e shumë mësues të tjerë, arsimtarë e profesorë. I kam dashur edhe ata, por kurrë sa mësuesin tim të parë, i cili ka lënë gjurmë të pashlyeshme në kujtesën time, në jetën time...

Vepra te ngjashme
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: hax.xh_ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tingulli i ziles se shkolles
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj... dhe ja tani ora shenoi 09:35 tingulli i ziles po degjohet deri ne katin e tret ne klasen time , nxenesit vrapojne per te dale jashte , zhurma eshte e pa...
Autori: emily · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ekskursioni me i bukur
Vitin e kaluar shkuam ne nje ekskursion shume te bukur qe s'mund te harrohet lehte.Ne planifikuam qe te shkonim ne Tiran atje do te shkonim te Cineplex pra te kinemaja me pas te blur dhe te city park.Ne u nisem ne oren 8:00,rruga ishte e gjate por ne e ka...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjergj Fishta, një shpirt gjithnjë i trazuar.
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexua...
Autori: edlira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashurin
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xh...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 marsi dita e nënës ose dita e gruas.
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë festohet si festë kombëtare. Kjo ditë shërben jo vetëm për bashkimin e grave pa dallim feje, race, kulture, gjuhe dhe prejardhjeje, por edhe për të kuj...
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...
Autori: Besjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta-Stina E Puneve
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po ikim tashh dhe se dom sihemi perseri ne vitin tjeter isha duke pare endërr dhe me iku gjumi nga syte dola jashe ne ballkon e pashe vetetimen dhe dhe e d...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendi rruge mesuesi ditet etj.
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.Nuk thone kot se shkolla eshte dritare e dijes.Tani une vijoj mesimet ne klasen e peste dhe shoh se si pasurohem me dije qdo dite e me shume.I falenderojmes...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Q.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dashuri per teje asaj qe mendojm
Dashuri ... do te thot te kesh dashurin dhe respektin nga nje person,e ate ma dhurove ti me dhe nje kuptim te vertete jetsore. Me fale dashurine dhe lumturin qe askush smund ta kete, nga ti mesova ndjenjen e te dashurit dike fort. Nga syte e ty une fillov...
Autori: Bulëzza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Viti i ri
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare. Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë botës te cilët presin se babagjyshi do t’iu sjelle dhurata.Familjet behen se bashku e festojne kete feste me gezim e lumturi. Deshira ime do te ishte q...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje imazhi
Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa krye me plot gjurme qe nuk i fshiu dot as shiu i rrembyer i kesaj nate artistike.Nje petk i zi djalli qe shetit zvarre mbi keto rruge perqafon buleza egoiz...




Komentet e fundit!

Emri: drinela
Email: drinalamiss@gmail.com
Komenti: Bravo me pelqen "BRAVO"

Emri: drinela
Email: drinalamiss@gmail.com
Komenti: Bravo me pelqen "BRAVO"

Emri: ire
Email: ireetme10@hotmail.com
Komenti: jasha kilava

Emri: gerti
Email: gerti.kaziu@yahoo.com
Komenti: /

Emri: Ebru
Email: gangstagirl36@live.com
Komenti: E mire por e vjedhur te pamja e mesuesit e marru nga fan noli

Emri: Ai
Email: ai@yahoo.com
Komenti: Vl

Emri: Ai cuni
Email: Ai_cuni@hotmail.com
Komenti: BRAVOO!!!!!

Emri: jj
Email: 222@gmail.com
Komenti:

Emri: hyrie
Email: gjeva@hotmail.com
Komenti: awwww kuku sa mir o zot aj arsimtari ma byni brawo ja bona flm msus hyhyhy

Emri: eneda
Email: enedamaci@gmail.com
Komenti: Shume bukur


Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: te lumte

Emri: Leta
Email: Leta1@hotmail.com
Komenti: shum bukur bravo

Emri: ina
Email: inaina@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: asrea
Email: asrea2003@live.com
Komenti:

Emri: dita
Email: asrea2003@live.com
Komenti: shume bukur

Emri: ana
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: shume bukur eshte eseja me e bukur qe kam lexuar ndonjehere

Emri: jona
Email: jona-@jahoo.com
Komenti: shume e bukur!!!!

Emri: elsa_idrizi
Email: elsa_idrizi@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Tina
Email: tina-15@zbavitu.net
Komenti: Shumë ese e bukkur ;#

Emri: Kari
Email: Kari_picka@live.com
Komenti: E Buckul


Emri: Kari
Email: Kari_picka@live.com
Komenti: E Buckul

Emri: ersa
Email: hoti_ersa@hotmail.com
Komenti: shumm e mire esejaaaaaaaaa

Emri: ersa
Email: hoti_ersa@hotmail.com
Komenti: shummm shumm e miree esejaaaaaa

Emri: drini
Email: drini_lena@hotmail.com
Komenti: hahhqhahhahhhhhhhhhhhhhhhhq

Emri: lacua nga bregu i tomorrt
Email: jam.me.fustanell.transparente@jam.cun
Komenti: e buckur

Emri: rrushi
Email: rrush-e-kumbulla@live.com
Komenti: ore laco ca ke bone ka qen i tmershem fare mi edhe un e kam njojt ate mesusin tend ka dal me ate mesusen time

Emri: 4535
Email: 1535_1234@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: suejla
Email: Suejla_@live.com
Komenti:

Emri: afrim
Email: limi_diki@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: diellza
Email: diellza_-@hotmail.com
Komenti: Një ese shumë e bukur


Emri: sdi
Email: sdi_kaallal@hotmail.com
Komenti:

Emri: arlinda
Email: arlinda -kosova@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: allallllll
Email: frdzhdrhz@fdkgld.com
Komenti: ohh bre po mu ni poezi po me vzn po nejsee

Emri: allallllll
Email: frdzhdrhz@fdkgld.com
Komenti: ohh bre po mu ni poezi po me vzn po nejsee

Emri: un
Email: un-34@hotmail.de
Komenti: shum mir

Emri: leta
Email: leta-2@live.com
Komenti: qenka nje ese,shum e bukur

Emri: arber
Email: abi_krasniqi@bashkohu.org
Komenti: shum e mir eseja

Emri: arber
Email: abi_krasniqi@bashkohu.org
Komenti: shum e bukir qenka kjo ese

Emri: hyrie
Email: hyra_a@hotmail.com
Komenti: shumm shumm um pelqej

Emri: hyrie
Email: hyra_a@hotmail.com
Komenti: shumm shumm um pelqej


Emri: ana
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: shume bukur eshte eseja me e bukur qe kam lexuar ndonjehere!!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com