Data e postimit: 2020-01-26 18:54:55
Lexime: 2265
SUMMER SEASON
Autori: ARLINDA BEQO
Lloji: Analize letrare
Tema: SUMMER
Shkolla: OLSI LASKO
Klasa: 10 D
Qyteti: DURRES
E-mail: Email eshte i fshehur!


SUMMER SEASON
All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot of heat and the farmers go out and work in the fields. During the summer holidays many people and children go to many places of entertainment, entertainment. In summer the days are long and the nights are shortened. Summertime is cool with fresh air and very relaxing. Summers are summer long holidays for all children because they enjoy playing and doing other fun things. After holiday breaks go to school and every day we go to school only on Saturday and Sunday we have a break. Summer is over and the days are getting colder this is autumn with its colder days coming .
Summertime is warm and full of love, during the summer everyone visits beautiful tourist places. Some visit Albania and Montenegro, but some go elsewhere. Summer brings beautiful nature with flowers and greenery, as we all know the day that begins Summer is June 21, and the day ends September 21. During the summer, besides going to tourist places, we also visit our relatives, such as aunts, uncles, aunts, cousins ​​etc. During the summer we have a duty to read something as well. Because the book is man's best friend. This summer I have a birthday. We all come together for my birthday and my twin sister. So, this is how I described the summer season

Vepra te ngjashme
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: Shqiponja · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetmia
Ka gjëra në këtë jetë të cilat nuk mund t'i përkufuzosh me fjalë, nuk do të mjaftonte as një faqe, as një libër, e tillë është jeta. Nëse ti ngrihesh në mëngjes me një motiv atëherë ti po jeton, po merr frymë, po e ndjen dritën e ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...
Autori: A.Sheplo · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizoni dhimbjen dhe ndergjegjesimin e xha Gorioit mbeshtetur ne fragmentin “Vdekja e Gorioit”duke shkallezuar pikat e drames neper te cilat pershkruhet xha Gorio nga autori.
Familja nuk eshte nje dicka e rendesishme,por eshte gjithcka.Familja eshte busulla qe na udheheq qe nga qarja e pare,ajo eshte baza e shoqerise dhe shperfytyrimi i dashurise se pacmueshme familjare ka terhequr sin je magnet shume mendimtare te ngrejne z...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri.
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme . Do i thoja se te kam shok te ngushte .
Autori: Silvana · Lloji: Analize letrare · Tema: Nana ime
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: Adela · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Mos mendoni se humbi shqiperia edhe pse u mbyt nga varferia Mos thoni se vdiq trimeria se dikur luftonin si burri si fmia Mos mendoni se s'ka bashkim kombetar edhe pse s'ka me luftetare Mos duro , mos u bej qyq se shqiptari s'rrin durkryq Sh...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Klaudjo · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuri e pamundur
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e pamundur , ajo ishte breda tij . Por tashme gjendej i vetem , ne nje dhom te vogel . Midis 4 mureve. Nje dhom teper e ftohte , dukej boshe . Duart e tij ish...
Autori: doresa syla · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
"Nena" Nene e bukur shpirti im shume te dua dielli im. Je nje lule aq e madhe me ben mua shume krenare.
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Monolog me vetedijen
Ti shkrepetime e qiejve Qe shuhesh ne mua pa reshtur Thuame ti dhimbje e dejeve A vuan ne epshin e dehur Se mua me trete ne hirin e tij Asgje nuk pe tek une Meshire e as me pak dhembshuri Asgje nuk ndieve per te zhytyren ne llum Se ike pa ardh...
Autori: Sidrit · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenar si nje shqiptar
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com