Data e postimit: 2019-04-09 21:34:40
Lexime: 4425 |
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...
|
Kosova jonë
Flakrojn pes pishtar
Gjithve tu ju than
Se ne kosoven ton
Pes popuj jan
Kta pesë pishtar
Nga ni zjarr i ke
Kkte serbia dje
Me luft e ka nxe
Prej luftes te rrept
Kryengritjes son
Shoki im ka lindun
Adheu i jon
Lexoj këta...
|
vellezer shqiptare
te prekim urtesine
te zem udhen e mbare
te ngjallim shqiperine
shqiperia ka qene
edhe do te jete
po sot ne ditet tene
te mete te mos kete
|
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mja...
|
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë".
Ajri është si një flutur me k...
|
1 dashuria është e verbër dhe nuk e di ku shkon.
2 të duash dikë do të thotë të kapesh fort pas tij.
3 të gabosh është njerezore.te falesh eshte hyjnore
|
Dita e shkolles ka qen dita ime me e bukur per mua.........
|
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ.
Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ.
Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
|
fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se nd...
|
Nje engjull
Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell,
te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle,
te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj.
Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem
per motren time rrahin qe shume e adhuroj.
Sa bukur kur buqes...
|
Botanistet
Shifni te voglin Fatlum
Edhe Yllken me vemendje
Msojn ne pyll botaniken
Manushaqet as burbugjet
Nuk dëshirojn drredhza te
Amla drredhza te kuqe po kërkojn
Kur qe lepur frikacaku
Bash ne atë anë kaloi vrap
E pa pik gjaku m...
|
Kaq shume ese shkrova mirpo harrova te shkruaj per kryesorin per at qe me mesoi kriteret per te shkruar,harrova te shkruaj per ty mesues mir per fat te mire mu kujtua tani po shkruaj per ty...FALEMINDERIT shume qe punon me ne ,e di qe nxensat jane te ndry...
|
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten.
Ndonjëher lodhesh,lodhesh duke parë veten si zhgënjehesh nga personat
që i don dhe i vlerson, lodhesh duke ecur me kokën lartë sikur asgjë ska ndodhur,
por në fa...
|
Libri eshte shoku im me i mire .
E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme .
Do i thoja se te kam shok te ngushte .
|