Data e postimit: 2019-02-06 16:37:07
Lexime: 3072
Nje vonese e vogel
Autori: Lela lela
Lloji: Rrefenja
Tema: Nje ngjarje
Shkolla: Naun kacaku
Klasa: 9A
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ishte mesnata e një ditë të acartë dimri por shpirti im pervlonte nga gëzimi,mezi po prisja qe te agonte.Gjithe naten enderrova,shumicen e kohes me sy hapur.Nga mëngjesi me zuri gjumi.

Dita agoi,zogjtë po ciceronin e zilja e tel ra.Tentova të ngrihesha por pertova,zgjata dorën dhe e fika ate zhurmën që po me besdiste. Vazhdova të flija ,pa vetedijen se koha po ecte.Kishin kaluar pothuajse 40 min dhe nga një vrimë e vogel ne deren e dhomes degjoj emrin tim.Zgjohem e çoroditur,shikoj orën dhe gati sa sme bie të fikët,isha vone per në ekskursion.Filloj të vishem me shpejtësi duke mos u kthyer përgjigje shokëve qe me prisnin tek dera.Vura re qe u larguan.

Pas pak min dola nga shtëpia gati ,por,me frikën se nuk do të arrija në kohe.Vrapoj e vrapoj aq sa dita me e ftohtë e dimrit me beri te hiqja xhupin.Isha me shume se gjysmë ore me vonesë por me ne fund arrita.Per çudinë time mbërrita në të njëjtën kohë me autobusin e ekskursionit.Me pas u informova se kishte ndodhur një problem në motorin e tij gjatë rrugës për këtu dhe si pasojë ishte vonuar.

Gjithsesi edhe pse filloi keq,ishte një ditë e mrekullueshme por për një gjë jam e sigurt:nuk do ta përsëris me kurrë në jetën time.Qe sot e tutje sa herë që të me duhet te ngrihem herët do të ve ne alarm të gjithë tel e shtëpisë.

Vepra te ngjashme
Autori: Greta · Lloji: Rrefenja · Tema: Ëndrra e keqe
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
Autori: Sidrit Bulku · Lloji: Rrefenja · Tema: “Lufta efundit (Ciklopi)”
Shume kohe me pare ne luften rtre mbreterive ku luftohej per ar dhe toka ama luftohej per princeshen e mbreterise se trete.Ajo ishte si engjell .Ate e quanin Roze.Te gjithe kerkonin doren e princeshes.Njerezit nuk dinin per Ciklopin.Ai ishte nje per...
Autori: Nela · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikonin si ate vajzen e vogel dhe te paafte... Doja qe te mi thoshin edhe mua ato problemet dhe sekretet qe per mua ishin te "ndaluara" dhe nuk duhet ti degjoja...
Autori: Glea · Lloji: Rrefenja · Tema: Une
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si ...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Arshi Pipa · Lloji: Rrefenja · Tema: letersia
KUJTIME MBI VINÇENC PRENNUSHIN Mbrapa burgut të Durrësit, brenda telave asht një ndërtesë përdhese. Shërben njikohësisht si mensë dhe si shkollë, aty policët marrin ushqimm e përditshëm, aty marrin edhe mësimet e partisë. Këtë herë s...
Autori: Suzana balli · Lloji: Rrefenja · Tema: forever love
A FARMER HAD SOM PUPPIES HE NEEDED TO SELL.HE PAINTED A SING SO AS TO ADVERTISE THE FOUR PUPPIES HE BEGAN NAILING IT TO A POST ON THE EDGE OF HIS YARD. AS HE WAS DRIVING THE LAST NAIL INTO THE POST HE FELT A TUG ON HIS CLODHES
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Rrefenja · Tema: Pavarsisht veshtiresise njeriu jeton!
Tring-tring!!! –u degjua alarmi i forte i dhomes se mbyllur ku ndodhesha.Edhe nje dite tjeter zbardhi.Hapa syte ,se dija se c’me priste ate dite.U zgjova nen zhurmat dhe zerat qe degjoheshin te flisnin njekohesisht.U ngrita vrullshem nga krevati pa me...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: 8 Marsi
Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ime,engjelli im mbrojtes,butesia e shpirtit tim e mbi te gjitha heroina e femijeve te tu,e vecanerisht imja,vitin e kaluar u gezua shume.E mban mend sot nj...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: Lirigzona bunjaku · Lloji: Rrefenja · Tema: Ti ndihmojm familjes se saj qe ta gjejn
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Rrefenja · Tema: Dituria
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luftoje. Siq thote nje thenie; Dituria te dergon ne rruge te drejte,Mendo pak. Eshte e vertete. Mos lufto per nje note por per dituri, Sepse ajo eshte me...
Autori: Danjela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje faqe ditari
Fillimet e disa shkrimtareve te medhenj kane qene pershkrimet dhe rrefimet e tyre per ndjenjat apo jeten e tyre . Fillo dhe ti te shkruash cfare ndjen dhe shikon ne menyren me te bukur dhe te celet ... jo me qellim per tu bere shkrimtare i\e madhe , por t...
Autori: autori xxx · Lloji: Rrefenja · Tema: dashuria
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradheti,vuajtje dhe lot te pafund...te duash ose te dashurosh eshte nje ndjenje qe nuk lidhet vetem me te dashurit nje person.Ajo mund te lidhet me familjen.art...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com