Data e postimit: 2018-12-20 19:59:17
Lexime: 7168
Absurdi
Autori: Artion Brahimi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pse shkrimtaret e shek. XX kane shkruar aq shume per absurdin.
Shkolla: Gjimnazi Fushe-Arrez
Klasa: XIIB
Qyteti: Fushe-Arrez
E-mail: Email eshte i fshehur!


Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Mendohet se perdorimi i absurdit eshte i nevojshem per konditat apo kushtet ne te cilen gjendej shoqeria e asaj kohe.
Po te analizojme shoqerine e ketij shekulli verejme perbuzje ndaj ekzistences se vete njeriut dhe kjo vjen si pasoje e autoriteti shtypes i drejtuar nga llumi i nje aristokracie te ardhur direkt nga pas lufta. Shoqeria e kesaj periudhe po vuante nga te gjitha anet, po vuante nga lufta, mungesa e ushqimit, diktaturat, mungesa e fjales dhe lirise. Te gjithe keto gjera sherbejne si katalizator i formimit te nje rryme e cila ka per baze te trajtoje ekzistencializmin absurd te njeriut.
Ky lloj absurdi u levrua nga shume shkrimtare , nder te cilet mund te permendim Kafken,Kamyne dhe Sartrin. Te tre ishin njekohesisht edhe filozofe, gje qe ndikoi dhe ne menyren e tyre te te shkruarit duke u dhene veprave te tyre nje thellesi mendimi. Secili prej ketyre perfaqesuesve te njohur te absurditetit te gjithe vepat e tyre e kane lidhur me pasojat dhe ndryshimet qe kishte pesuar shoqeria e ketij shekulli nga zhvillimet teknologjike por edhe nga lufterat e njepasnjeshme.
Keta shkrimtare perdoren absurdin si nje menyre per te thene se shoqeria po degradonte. Gjithashtu po vinin ne dukje konfliktin qe ekzistonte mes universit dhe mendjes njerezore
Ekziston një fakt i pakundërshtueshëm, që duket plotësisht i moralshëm, se njeriu është gjithmonë viktimë e të vërtetave të veta. Me t’i njohur, ai nuk mund të shkëputet prej tyre. Ky është një lloj haraçi që duhet të paguajë. Një njeri kur e pranon me ndërgjegje absurdin, lidhet me të përgjithmonë. Një njeri i pashpresë dhe i ndërgjegjshëm për këtë gjë, nuk i përket më së ardhmes. Kjo është e natyrshme. Por është gjithashtu normale që të përpiqet për tu shkëputur nga universi që e ka krijuar. 
Absurdi ne vetvete, jeton brenda cdo njeriu, behet nje me te. Personat real qe e shohin boten me paftyresine e saj, me imoralitetin dhe padrejtesine qe ka jane pikerisht vuajtesit e absurdit. Shohin ate qe masa nuk arrin ta shohe dot dhe zhytet ne zullumin dhe erresiren e botes. Ata jane te vetmit qe arrijn te jetojne pertej hekurave te shoqerise dhe krijojne hekura mbrojtes vetvetes .
Sqarimi dhe kuptimi I absurdit eshte nje labirinth I pafund ne te cilin humbet dhe zhytesh ne paqartesine e mendimeve, ndonese te pakuptueshme eshte nje pjese e pandashme ne te pavetedijshmen e secilit prej nesh. Eksplorimi I saj eshte sa emocionuese dhe tunduese ne te njejten kohe per vete faktin qe nisesh ne nje rrugetim drejt te panjohures.

Vepra te ngjashme
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogÃ...
Autori: Melodi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: transporti
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Enada Methasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
Kur flasim per natyren,nje mike te vlere per njerezimin,duhet te permendim dhe rendisim gjithmone te mirat qe na jep ajo ne formen me te mire per ekzistencen e jetes ne planet.Ne kurre ama nuk rendisim shkaqet apo pasojat qe kryejme ne te mire te vetes po...
Autori: Sonja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala shemb muret
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjala e mire zbut edhe gurin .Sa te ndryshme dhe sa aj rrisin vleren fjales
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kombëtare
28 Nëntori 1912 Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngjarjet më të rëndësishme në historinë tonë kombëtare. "Flamuri përmbledh kujtimet e shkuara të një kombi dhe një gjuhe të pashkruar që mund ta...
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
Autori: Orient Maha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "raciz...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com