Data e postimit: 2018-11-15 19:52:08
Lexime: 4818
Pse duhet ta ndalojm bullizmin
Autori: Sarmela nenada
Lloji: Thirrje
Tema: Bullizmi
Shkolla: Ahmet gashi
Klasa: 9c
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan jetimet, adoleshentet, njerezit e pambrojtur etj. Shum prej personave kan vevtvrare dhe veten nga bullizmi qe u ka ndodhur. Te largojme bullizmin qe po shatron shoqerin, bullizmin qe po vret cdo dit e me shum njerezit.le te krijojm nje bot plot paqe dhe pa dhun

Vepra te ngjashme
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Thirrje · Tema: Detyre Shtepije
1.Nese prodhimi i nje numri me numrin 2 thy per 3 rritet per 3 thy per 4 fitohet numri 0.5 . 2. Nese prodhimi i nje numri me numrin 3 zvogloht per 1 thy per 2 fitohet numri 7 per cilin numer behet fjal . Kam nevoj per zgjidhje deri ne te hene me ndi...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te gjithe se bashku nje thesar te pacmueshem! Le te perpiqemi te largohemi per pak nga rutina e jetes se perditshme e shoqerise sone materialiste. Te shikoj...
Autori: EVA · Lloji: Thirrje · Tema: GJej ekuacionin
Mx+Ix-Qx+Ex-Sx+Ix-Ax-
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur bashkekombas! Ju qe keni luftuar dhe derdhur gjak per kete komb, kujtoni per nje moment luften, sakrificat qe paraardhesit tane kane kaluar per te tejcuar nje pasuri te tille! Ti duam dhe ti respektojme visaret tona! Ato jane ura qe krijon lidh...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne? Nuk kemi dicka ndryshe nga te tjeret? Patjeter qe po! Kemi visaret e pacmueshem te kombit tone! Kemi nje folklor teper te pasur e te bukur qe kushdo do ...
Autori: Anna · Lloji: Thirrje · Tema: Pse
Pse u mbyll wemathematicans ? Me ktheni përgjigje,kur ta shikoni ankesën.
Autori: E.K · Lloji: Thirrje · Tema: Si te ushqehemi
Ne duhet te tregojme kujdes me ushqimet qe konsumojme .Per te pasur nje trup te shendetshem duhet te konsumoni nje ushqim me cilesi. Disa keshilla jane: Ujë. Pini sa të kini mundësi gjatë ditës. Rekomandimi ditor për ujë është Ujë, më shumë ...
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Thirrje · Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë: Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë. Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë. Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur. Nëse një ...
Autori: Anisa · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur qytetare te ketij kombi! Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij populli! Mendohuni mire! Mundohuni te kuptoni per nje cast se cfare po humbisni! Po humbisni vite e shekuj te tere histori te njerezve qe hodhen themelet e ve...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur bashkemoshataret e mi! Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenget dhe vallet e ardhura brez pas brezi, tek veshjet popullore, te cilat i kane shoqeruar njerezit ne gezime, festa e dite te vecanta, ne ritet festive te da...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Thirrje · Tema: Te drejtat e femijeve
Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te...
Autori: :p · Lloji: Thirrje · Tema: shoqeria
Miqësia nuk është të shikohesh ose të takohesh çdo ditë; miqësia është të kthehesh edhe mbas një kohe të gjatë dhe të shikosh që asgjë nuk ka ndryshuar..!!
Autori: Brisilda · Lloji: Thirrje · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj! Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com