Data e postimit: 2018-01-11 18:26:41
Lexime: 70643
skenderbeu-heroi yne kombetar
Autori: xhuliana mema
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Atdheu
Shkolla: isa boletini
Klasa: IXc
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR

Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk ishin keto ato qe e benin Skenderbeun te ndryshem nga te tjeret.
Ishte dituria ,vendosmeria dhe syte e tij te mprehte.Syte me ane te te cileve arrinte te dallonte armikun me te veshtire dhe te binde nje ushtri te tere .Nuk eshte e thjeshte te jesh i tille ,apo jo ?!?Ai arriti te mposhte ato qe te tjeret spo mundnin.Jo vetem nje here ,po disa here kundrejt kujt ?
Kundrejt nje armiku qe kishte dhjetefishin e forcave te Skenderbeut.Por e gjithe ceshtja qendronte te besnikeria,bashkimi.dhe startegjite qe askush pervec tij nuk mund ti arrinte Arriti te merrte diturine dhe forcen ne nje vend tjeter dhe me pas ti perdorte ato ne sherbim te atdheut.Qe i ri ,ai dallonte nga te tjeret .Te gjithe e dallonin qe i vogel qe ai do te behej nje hero.Heroi i nje kombi te tere qe vec ai diti ta drejtonte dhe ta bashkonte .Me te ne krye ,Shqiptaria arriti lulezimin dhe kohen me te ndritur per te.Arriti te kumbonte emri i saj ne veshet e perandoreve me te medhenje te kohes.Dhe fale kujt ???E gjitha fale Skenderbeut.
Pervec kombit,ai gjente kohe per familjen dhe miqte e tij .Ishte kjo miqesi dhe kjo besnikeri qe ndihmuan ne arritjen e kulmit te shkelqimit te Skenderbeut dhe popullit shqiptar.Ai arriti lirene,te fshehur ne malet e thepisura,ta vendoste ne cdo shtepi shqiptare.Dhe kjo ishte beteja me e forte per ta.Duke permbledhur,ta quajme Skenderbeun thjesht nje pishtar.Nje pishtar qe ndricoi mendjen dhe jeten e nje kombi te tere.

Vepra te ngjashme
Autori: eduart · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ese liria
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjalen liri. Liria eshte aq e shtrenjet,dhe eshte aq veshtire te shkruash per lirine dhe deshmoret,nuk erdhi ne rrugen e shtruar me lule,erdhi ne token e mb...
Autori: klara seferkolli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dashuria
dashuria,me e larta e ndnjenjave ,me e pastra e shpirtit,burimi i jetes dhe i shpreses.jetojme ne nje enderr ku hedhim pas kraheve te kaluaren dhe jetojme te nesermen .Nga jeta mblodha copezat me te bukura dhe krijova nje ditar.E veshtroja me admirim dhe ...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshta
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 23 shtator.Vjeshta eeshte e bukur.Ajo eshte stina me e mire sepse fillon viti i ri shkollor.Ne vjeshte piçen geshtenjat,rrushi etj.Dhe ditet shkurtohen.Nj...
Autori: anonim · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shteti
ti o shtet shtet idjot pse dicka nuk ben taman e po une me ke po flas sikur kushh me degjon po ben kot sikur shikon por te gjithe e dine qe mashtrimin e ke si buka e mengjesit
Autori: Kanita Arifi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...Kurse une thosha:po cme duhen librat.Por tani e kuptoj se une kam gabuar.por jithnje librat gjendeshin pran meje,me terhiqte titulli i...
Autori: Kristina Jaha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja.
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte t...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...
Autori: erizarta zera · Lloji: Ese vleresuese · Tema: une kam nevoj per mbrojtjen e prindit
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: X · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.




Komentet e fundit!

Emri: arsen
Email: asaasad@gmail.com
Komenti: vkmz

Emri: arsenida
Email: arsenidasinjari@gmail.com
Komenti: sdi 7 plus 8 :

Emri: Artan
Email: artanhazbiu@gmail.com
Komenti: /

Emri: Artan
Email: artanhazbiu@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: irini
Email: ionutdumitrascu2017@hotmail.com
Komenti: bravooo shume e bukur!

Emri: Egla Hasula
Email: hasula_e@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur me pelqen shume. Kete esene kot qe nuk e fusin ne ndonje liber qe ta lexojne te gjithe dhe ta dine qe nje shkrimtare e re po lind./

Emri: Izet
Email: tezitama123@gmail.com
Komenti: Me plq shume kjo eseja ... E bkr shm ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com