Data e postimit: 2012-12-05 10:21:42
Lexime: 8271 |
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
|
Shume kohe me pare ne luften rtre mbreterive
ku luftohej per ar dhe toka ama luftohej per
princeshen e mbreterise se trete.Ajo ishte si
engjell .Ate e quanin Roze.Te gjithe kerkonin
doren e princeshes.Njerezit nuk dinin per
Ciklopin.Ai ishte nje per...
|
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikonin si ate vajzen e vogel dhe te paafte... Doja qe te mi thoshin edhe mua ato problemet dhe sekretet qe per mua ishin te "ndaluara" dhe nuk duhet ti degjoja...
|
Ishte mesnata e një ditë të acartë dimri por shpirti im pervlonte nga gëzimi,mezi po prisja qe te agonte.Gjithe naten enderrova,shumicen e kohes me sy hapur.Nga mëngjesi me zuri gjumi.
Dita agoi,zogjtë po ciceronin e zilja e tel ra.Tentova të n...
|
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradheti,vuajtje dhe lot te pafund...te duash ose te dashurosh eshte nje ndjenje qe nuk lidhet vetem me te dashurit nje person.Ajo mund te lidhet me familjen.art...
|
Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe s`mund te preket.Ajo ka natyre lendore.Edhe teshat qe ne varim,njehere jane qull e me vone,kur fryn era,thahen paksa.Por,ne natyre,ka edhe lende qe s`mund...
|
A ka gje me te rendsishme sesa dituria,
Jo
Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luftoje.
Siq thote nje thenie;
Dituria te dergon ne rruge te drejte,Mendo pak.
Eshte e vertete.
Mos lufto per nje note por per dituri,
Sepse ajo eshte me...
|
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
|
Fillimet e disa shkrimtareve te medhenj kane qene pershkrimet dhe rrefimet e tyre per ndjenjat apo jeten e tyre . Fillo dhe ti te shkruash cfare ndjen dhe shikon ne menyren me te bukur dhe te celet ... jo me qellim per tu bere shkrimtare i\e madhe , por t...
|
A FARMER HAD SOM PUPPIES HE NEEDED TO SELL.HE PAINTED A SING SO AS TO ADVERTISE THE FOUR PUPPIES HE BEGAN NAILING IT TO A POST ON THE EDGE OF HIS YARD. AS HE WAS DRIVING THE LAST NAIL INTO THE POST HE FELT A TUG ON HIS CLODHES
|
Ëh o polic tkom dit si njeri
T'mir po na dole krejt
Katil çpo ndodh nkyt
Shyqpni qysh po ja vritke
Policia n'der t'shpis fmin
Ky nuk asht shtet kur gjakun
Po na pin ngrije koken lart
Bro ty mos ta nin për ni
Munges maske trupin qysh
Po ja...
|
Ja ku jam ketu ! Qendroj vetem dhe nuk mendoj asgje .. po shkruaj rrjedhshem ndjenjat e mia , po flet zemra ime qe ne kete moment nuk di sec ndjen ! E ke parasysh kur jane disa minuta dhe nje ndjesi thjesht bosh ?91. Mendon qe dhe pa gjithcka qe kishe der...
|
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot.
Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
|
SHËNIM
TEKSTI ËSHTË VAZHDIMI I BALADËS SË MURIMIT .ËSHTË SHKRUAR. NË VARGJE DHE
E PËRSHTATUR NË DIALEKTIN GEGË
Kur e tha këtë fjalë,
një fllad i letuem ere,
prekte ball'n e saj,
Për me e majtë sot,
dhe për mote me kamb' t'for...
|