Data e postimit: 2012-11-27 09:16:46
Lexime: 6936 |
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh
Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
|
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
|
I. Pershkrimi objektiv
Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
|
1. Si me shikojne prinderit e mi.
Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
|
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji per te shkuaren.kujtimet, e vetmja gje e mbetur prej saj.hidherimet, ato qe te kane dhene force te jetosh e cdo dite e me shume te urresh mizorine.femije...
|
po afrohesha drejt grykes se malit dhe cme pane syte nje lume vezullues me gure zalli qe shnderrisnin si diamante te cmuar dhe te vyer.uji i lumit me beri te futesha brenda tij dhe te shijoja ujin e bekuar te natyres ai vend ishte i mrekullueshem nuk mund...
|
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
|
Si cilido prej nesh edhe une kam disa hobe te ndryshme qe mund te varjojne ne te gjitha fushat si: noti apo volejbolli, shetitja, dalja me shoket, filmat, animacionet per femije e deri tek koleksionimi i sendeve si p.sh. tiketat e rrobave apo figura te nd...
|
I varfëri
- Një i varfër doli në treg të shiste një pulë
- Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki ,
dhe po e shet
- I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
|
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur i...
|
dritËro agolli
Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
|
Refuzojjjj,në mens të haaajjjj
Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj...
Fast food nk gjeeeejjjj.....fastfoood nk gjejjjjjj
byrektoren e sfidoj edhe me tejjj..
sufllaqe,,un kerkoj por nk gjeeej
|
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
|
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
|