Data e postimit: 2017-10-22 22:19:23
Lexime: 2347
jeta dhe fuqia saj
Autori: aurora quni
Lloji: Leter
Tema: per jeten dhe fuqin e saj
Shkolla: shkolla fillore deshmoret e 5 prillit
Klasa: 9
Qyteti: viti
E-mail: Email eshte i fshehur!


Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te thoshe ato fjalet qe i thoje ne momente te lumtura ,,merr mesim pra se jeta nuk ka fuqi te te kontrolloj mendjen dhe veprat qe i ben ajo ka fuqi vetem te te bej nje person te fort ta jetosh ate , e si e jeton ate ti je pergjegjes //

Vepra te ngjashme
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: LULJETA · Lloji: Leter · Tema: HAJDUTEN E ZEMRES
kujdes me djemte se ato te tradhtojne dhe te tjre ato dashurojne ka skiftere gjithandej qe po presin castin qe te marin rastin
Autori: Klara Noku · Lloji: Leter · Tema: Leter drejtuar dikujt
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuqe me mbishkrimin``te shtrenjtes sime,bijes time te dashur``.E hapi me lote ne sy dhe me nje brenge qe i bashkohej gezimit te asaj dite, nisi ta lexonte ate...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Orgita · Lloji: Leter · Tema: Për mikeshën time.
17.04.2020 E dashur Meri Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Leter · Tema: O ZOT!
O ZOT! Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot un e di se te gjitha keto jan sprova dhe sfida qe ti mi ke vendosur per te pare besimin tim dhe per te lartesuar...Un besoj ne fuqine tende dhe un besoj s...
Autori: Migjeni · Lloji: Leter · Tema: LAGJJA E VARFUN
Krahet e zez te nji nate pa gjum E varrosin lagjen prane, Drite,jete,gjallesi-askund, Vetem erresine e skam. U harrua jeta e dites Nder shtresat e nates,e paqja U dredh nga parzmi i errsines ... N'andrra perkundet lagja. Njerzit nder shte...
Autori: fjolla thaqi · Lloji: Leter · Tema: LIBRI
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri. ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë. më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Leter · Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com