Data e postimit: 2017-04-26 22:18:13
Lexime: 36767 |
E dashur vetja ime,
Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
|
Hey ( M )❤️
Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!!
Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
|
E dashur ANA
Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende .
Te lutem eja sa ...
|
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj
për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën.
Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
|
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DHE LEXIM UNE TANI EDHE PSE JAM I RRITURR DI SHUME GJERA POR TI ASNJEHR NUK DO TE HARROJ TY UNE TY SHUME TE DU MESEUES MENDOHEM ME VETEN PSE TI MUA ME BRAKTI...
|
I dashur gjysh,
Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
|
My secret is:
MY FAMILY iS MY LIFE
HOME SWEET HOME
To home has is more happiness
I LOVE MUCH
My Home
|
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
|
me jep nje kafe te lutem
nje dopjo hashash
dhe nje kallash
ti ne kripen e diellit embel rezatoon
nje te dredhur te madhe ma dergooon
si tja beeej si tia them
pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem
ti them mirmengjes ti them mirmengjes
dhe nje...
|
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
|
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
|
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
|
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
|
I dashur Kevin !
Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
|