Data e postimit: 2017-03-01 18:43:48
Lexime: 6261 |
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
|
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
|
Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri .
|
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
|
Suksesi më i madh ,është të jesh i sukseshëm
|
Autori:
Fjona Alcani
·
Lloji:
Pershkrim
·
Tema:
Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
|
hena
Del hena lemsh si ar,
Lart bregut porsi kore,
Me rreze rreth kurorre
Cel buzet, qesh si zane
Me kryet gjithmenjane
dhe faqet plot zjarr
Heth driten neper gjeth
Gjith harqe e shigjeta
Dreth ngjyrat faqezbehta
lote tunden ...
|
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
|
Kushtuar nje personi te vecante
Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burgosura thelle ne shpirt e ne zemer por ka dhe te tjera te hapura.Nje nga ndjejat eshte dhe dashuria e cila lind dhe rritet cdo dite me shume.Dashurite mund ...
|
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe rehatine ku ajri i paster dhe cicerimat e zogjve jane si nje ninull qe te vendosin ne gjume.uji i ftohte e i kristalte rrjedh ne hapsiren e pafund
|
Lili eshte motra ime e madhe.Ajo esht shume e bukur.Teper e bukur po disa here e egzagjeron duke u pispillos meqe tani esht adoleshente 13 vjce nuk e duron dot.Gjith diten ne shtepi kercen e degjon muzike.Po pastaj,gerr verr me shoqet duke fol me mesazhe....
|
Sa gjatë qau qiriu,
Pa arësye,
Veç po digjej ndër ca fjalë,
E zë s’nxirrte !!!
|
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...
|
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie.
Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
|