Data e postimit: 2017-02-23 21:05:28
Lexime: 4836
Si mund une?
Autori: Anja
Lloji: Tregim
Tema: dashuria
Shkolla: A.G
Klasa: 9b
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?!
Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty?
E si mund un dashuri, te filloj te ndjej per dike tjeter, kur i vetmi ne fronin e mbretit te zemres time qendron ti?!
Si mund une te mendoj dike tjt nderkoh qe zemra ime te shoqeron ty, ne cdo cast e moment?
E si mund une te largohem, kur ti je bota ne syte e mi?!
Si mund une, veshtrimin gjithe embelsi, gjithe ndjenj e dashuri qe te falja ty tia fal dikujt tjeter?!
Si mund te ndihem mir une, si mund te behem moskokcarese kur ti nuk merr mundimin as nje "ckemi" tme shkruash?!
Si mund te mos rri me shpresen qe do flasesh?
Dhe sa her do me duhet te fle me shpresen qe do te te shoh ty n enderr?!
Dhe sa her do me duhet te qaj kur te shoh fotot e tua me ndonje tjeter, qofte shoqe, ose dikush tjeter?
Dhe sa gjate endrrat do te jene me te bukura se realiteti im?
dhe sa gjate do me duhet te pres per ty?
Dhe sa gjate do e pyes veten ku gabova? Duke e ditur shum mire qe nuk kam faj!
E di cili esht faji im qe ti po me ndeshkon!
Te deshta, per vite me rradhe te deshta, e pranoj te dua dhe akoma, ama jett nuk esht ne doren time!
Te ishte per mua do ikja qe neser, sa me larg nga ti, te fshija cdo kujtim, cdo ndjenj, ta zhdukja dhe ate shikimin plot dashuri, dhe buzeqeshjen idiote sa her q te shoh.
Do ikja, pa e kthyer koken pas shpirt, ama me pare do sigurohesha qe ti, te ishe i lumtur, pun e madhe nese nuk jam un!
Mjafton te jesh ti!
Kaq.

Vepra te ngjashme
Autori: valentina · Lloji: Tregim · Tema: agimi i vogel
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen disa djem qe ishin rrugaqa e more agimin e rahen dhe agimi niste te qaj ja si qante agimi ëëë
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: enkeleana.ramaja · Lloji: Tregim · Tema: enderra
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet. Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pa...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Tregim · Tema: familja
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Jozef Roni · Lloji: Tregim · Tema: Humbja e luanve
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar q...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Gjakmarrja :(
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet. 854. Besa asht nji vade lirije e sigurimi, qi shpija e te vramit i ep dorerasit e shpijarvet te tij, tuj mos i ndjek per gjak perkohsisht, e mje ne vade te caktueme. 855. Me cue ngjind per b...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: To.mi. com · Lloji: Tregim · Tema: Dashuria
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klasen e nente Por nuk i dihet a e dashuron djali vajzen. Vajza mendon se ai e do pasi i duket se ai e shikon. Cdo dite qe kalon ajo rregullohet cdo dite ben ...
Autori: Rinea · Lloji: Tregim · Tema: Termeti
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com