Data e postimit: 2017-02-22 23:08:37
Lexime: 4704
gjuha e medias
Autori: sindi
Lloji: Analize letrare
Tema: media shqiptare
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjuha e medias
media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje media kjo gje ne shqiperi nuk eshte aq e arrire pasi mbrapa tyre fshihet politika apo dikush tjt si p.sh sponsorat qe marrin gazeta nk e sjellin lajmin ashtu si eshte apo duke pasqyruar opinionin e mases se gjere te njerezv por duke dhene ate te sponcorizuesve apo qellimet e ndryshme politike qe shfaqen ne rreshtat e artikujve te sotem.Misioni i mediave eshte qe te mireinformoje publikun dhe te pasqyroje opinionin e tij te qarte duke e dhene me argumeta te thjesht pasi nje gazetar i mire nuk eshte vetem ai qe di te sjell nje lajm por edhe ai qe e njeh audiencen qe e ndjek edhe di qe kesaj audience ti adresoje argumentet e duhura lexusve.Persa i perket drejtshkrimit apo gabimeve gjuhesore kemi shume per te permendur persa i perket anes morfologjike ndertimi i fjalive eshte i gabuar apo jo e mire formuluar konektoret e gjuhes shqipe perdoren gabim gjithashtu titujt e gazetave apo te atyre te edicioneve informative jane shume te drejtperdrejte dhe nke perdorin shume figuren e eufomizmit per ta bere lajmin me te ndryshem dhe jo aq te drejtperdrejte , shume tituj te gszetave si times,tirana observer,mapo etj etj vedosin nje titull te huaj kjo gje ndikon direkt ne mendesin e lexuesit app menyren se si ai do e pervetsoje apo mendoje gazeten ,huazimi i fjaleve te huaja ka sjell nje dem te madh te gjuhes shqipe qofte ne te shkruar edhe ne te folur duke ndjekur mediat qe perdor fjalet e huaja edhe ne gjuhen e tyre te perditshme tjeter eshte perdorimi i shkronjave ë dhe ç qe pothuajse jane zhdukur fare. nje vend te rendesishem kan zene edhe mediat sociale ku sjellin nje audience shume te gjere sidomos me portale apo blogjet e ndryshem qe edhe keto nk kane me ne vemnedjen e tyre rolin pse jane krijuar etj.

Pergjegjsia e medias eshte te mireinformoje publikun dhe te sjell lajmin ne menyre sa me te mire strukturuar edhe te plote

Vepra te ngjashme
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pêr pavarsin
Pavarsi Urime përvjetori Sa me knaqesi E pres kete ditë Si u ba Kosova Shtet i ri me ty pavarsi 17 Shkurti Pavarsi ështe ditelindja e djalit ton E fesofshim me skenderin Përgjithmon pavarsin Sa e lumtur jam Qe e shkruj kete poezi M...
Autori: Zef Gjugjaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Analize letrare · Tema: E humbur
E humbur jam ne tymin e cigares , Mes dhimbjesh dhe lotesh E vetme ketu jam . Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime, E humbur jam ne tymin e cigares time. Diku bardh e zi , Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti . Ne kafene e ulur jam ...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: bleta
Bleta... Lule mbi lule nektarin duke shijuar e kerkon ushqimin per ta siguruar. Dimrin shume te gjate nuk mund ta kaloje nese e ka ushwimin asgje s'i mungon. Mjaltin t'ia marresh bleta nuk duron me gjilperen e saj ajo te thumbon... ...
Autori: LUMI BROVINA · Lloji: Analize letrare · Tema: 17 SHKURTI
17 SHKURTI ME 17 SHKURT VITI 2008 GJITH POPULLI SHQIPTAR U GEZUA ME TE VERTET RRUGA E PARVARESIS ...
Autori: ??erisaa · Lloji: Analize letrare · Tema: hartim
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per pavarsin
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë, Urime Kosova nan Pavarsia. Edhe Skender Begi E ka ditlindjen bashk me Pavarsinë Urime me jet Të gjatë e te lumtur Per shumë vite suksese ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh herÃ...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese pershkruese ; nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com