Data e postimit: 2017-02-16 17:10:22
Lexime: 5389
leter vetes


leter zemres
15.1.2017

Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por sot mikja ime më e mirë eshte erësira, ka filluar të më shoqërojë shpesh … e ke parasysh kur shumë njerëz thonë se kanë frikë erësirën… pikërisht ata njerëz nuk arrij t’i kuptoj. Po ja, dhe njeriu i rethuar me njerëz, ndihet i vetmuar dhe vetem dhimbja te bëhet shoqëruese e monotonisë së ditëvë të tua, qënka e vështirë të përballesh më jetën, ajo të ka përplasur, të ka plagosur e ti spo I bën dot ballë, qënka e vështirë tu thuash të tjerve se nuk ta ndjen dhe në fakt zemra jote dridhet nga frika e perballjes me realitetin, qenka e vështirë të pranosh dhe vetë fatin. Të jesh një pesëmbëdhjetë vjeçare pa asnje ëndër në sirtar qënka e tëmershmë, të mos kesh as një motiv për tu zgjuar të nesërmen dhe të ndihesh prapë e humbur. Të humbasësh çdo ditë , të harosh ku je dhe ku do te jesh , te harrosh te flasësh apo lëvizësh , të humbasësh në mes të një stuhie ndjenjash dhe në një moment të mos ndjesh azgje kjo qënka të jesh bosh. Kur nuk ke fuqinë as të komandosh fjalët të dalin nga goja jote , kur paralizohesh e thua cfarë po bëj ku jam , oh jam e lodhur . Dua që në një moment të ndal, të pushoj, te mos mendoj dhe ne fund të humbas në një vorbull e pastaj te zhdukem . Po pikërisht, dua të zhdukem , ndoshta do të jetë më e lehtë të zhdukem sesa të luftoj me veteten . Të luftoj po me cilen anë me veten apo me vetveten në secilën pozitë prap ajo që humbas jam unë . Por dua vërtet, dua të rilind , të rilind zemrën apo shpirtin , të filloj të ëndëroj po … kaq është thjesht dëshirë . Dua të marr frymë , të qetësoj furtunat ne mendje apo në zemër , po nga tia nis më parë , nga fillimi … po ku është fillimi ?! Ka vetëm një çast kur jam e qetë dhe ai kur mbyll sytë i hap sërish dhe është ende erësirë , kur gjithcka është bosh sic jam unë nuk ndihem e vetmuar po vërtet besoj se dhe vetë vetmia është shoqëruese e mirë. Të ndihesh vetëm nuk do të thotë të jesh vetëm , po c’rendëi ka kur nuk je vetëm po ti ndihesh vetëm . Është ajo ndjenja që te gryen te bËn te pameshirshem dhe egoist . Është një luftë ndjenjash , luftë mendimesh po sidoqoftë ëshë një luftë dhe ka viktima kësaj radhe viktimë ka një dhe jam unë . Dua të shuhem … mbase mendoj të fluturoj e pastaj… pastaj kaq … të shkoj aty ku është vetëm ërësirë e aty të zhdukem. Nuk kam fuqinë, nuk kam guximin të luftoj gjithçka e gjithkënd . Në fakt askush s’ka aritur të më kuptojë apo të besojë qoftë dhe një shfaqësim të sinqërtë prej meje … njerzi kanë lindur me mendimin e keq … e ja ketu humbas unë, sërisht … fal, fal ,pafund, harroj, po kur vjen puna tek unë të gjithë priren të kërkojnë llogari e të kundështojnë të thonë se të duan kur në fakt nuk ta tregojnë me veprime e çmë duhet mua kjo dashuri e kotë ?! Vjen momenti ku ndihesh lodër ne duarte e gjithkujt dhe asnjë herë pronë e vetvetes. Kur lotët të rëshkasin padashur e pa kuptuar … kur do të ulërasësh … kur do të vraposh …kur do të jesh vetëm ti në djalog me ty, është pikërisht ky momenti kur kupton se ke humbur . Ndonjehërë më pëlqen të humb sepse më në fund krijon mundësinë për të menduar vetëm për veten . Është e dhimshme të zgjohesh në mëngjes e të thuash u mërzita kur një ditë e re nuk do te thotë fillim I ri për ty atëherë kur ... kur eshtë rilindja për ty ?! Po ndonjëherë harro çdo gjë dhe fillo të shkosh aty ku as vetë nuk e di e fol me veten qaj, bërtit e të nesërmen ktheu te jeta jote monotone e qesh sikur azgjë nuk ka ndodhur dhe thjesht kalo dhe një ditë tjetër si gjithë të tjerat me shpresën se nesër diçka do ndodhe, dikush do të të tërheqë nga hunera që ti vetë me hidhërimin tënd ke krijuar . Mbase një ditë, mbse dikush që gjithmonë ke pasur pranë kupton se sa të ka lënduar, qoftë dhe ai që prej kohësh të ka humbur, mbase kthehet të të shpëtojë . E nësë kjo nuk ndodh mjaftohu me idenë .

Vepra te ngjashme
Autori: Denada · Lloji: Leter · Tema: Leter edi rames
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
Autori: fjolla thaqi · Lloji: Leter · Tema: LIBRI
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri. ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë. më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Armonela · Lloji: Leter · Tema: Fatkeqesia
E dashur vetja ime, Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Per arsimtaren Fane Shala
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze. Papritmas... Erdhe arsimtari Garret=Amerikani.Ai na tha se arsimtarja Fane ka thyer doren. Nuk e di ate qast perfituam habitje dhe dhembje te madhe. Nuk e di si rrodhi loti.Ate c...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: Alessandra DERVISHI · Lloji: Leter · Tema: Nena
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKUSH NUK NA NDAN!!!,😍😘👭✍️👑TE DUA MAMI YOU ARE MY QUEEN👑👑👑
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Leter Nga Nxenesja Jote
Leter nga Erjona *_* Ti per mua ishe nje person mahnitës. Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof ndihem nxenese.Dashuria si mesues qe une e ndjej tek ti eshte shume e madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë. Ai ndri...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com