Data e postimit: 2017-02-07 19:07:03
Lexime: 9079 |
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te...
|
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
|
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
|
Esse: “100 vjet Pavaresi”
Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!”
100 vite kur I mendon si...
|
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
|
Autori:
Kelima Kotarja
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
A realizohet nje enderr e cila ka baze joreale?
Nje njeri normal brenda per brenda 1 viti shikon rreth 1400 endrra..
Dhe shumica prej tyre do te benin te pamunduren qe ti realizonin ato..
Po sikur njerezit te provonin te realizonin nje enderr ku e cila nk do kishte per baze realitetin?!
Ne ditet e s...
|
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare)
Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
|
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...
|
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin.
Situata politike ne te ...
|
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE
LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT
KALOVE SHUME VITE MUNDIM
POR AI MUNDIM TU SHPERBLYE NE FITIM
DHURUAM SHUME LUTJE PER JU
MENDUAM SE ENDERRAT NUK BEHESHIN REALITET
PO JA KU ME NE FUND U BEME 101 VJET SHTET
PAS KETYRE 101 ...
|
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete
sa kembe bejne nje mije e dy pula?
kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter
mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin?
ja nje tjeter
jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
|
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
|
Libri shoku im më I mirë
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja.
Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka ...
|
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete....
|