Data e postimit: 2017-01-26 16:37:47
Lexime: 6010 |
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
|
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
|
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet lu...
|
Kuptoje vetën ,që të kuptosh të tjerët !
|
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
|
Tatjana, personazhi i Aleksander Pushkinit në poemën e tij "Evgeni Onjegin", është një femër romantike që vërehet për ndjenjat e saj të forta dhe të ndjeshme. Ajo paraqet një kombinim të guximit dhe perkuljes ndaj dashurisë. Në fillim të p...
|
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
|
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit duan qe ti rrisin dhe ti edukojne ne njerez te denjte e te dobishem per familjen farefisin dhe shoqerine.Ne llojshmeri kulturore ne bote egzistojne edhe mendi...
|
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
|
Pershkrimi objektiv:
Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
|
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
|
Më e lumtura,e lumturisë është buzëqeshja e fëmijës .
|