Data e postimit: 2016-11-09 11:34:57
Lexime: 58894
Shkolla cerdhe e diturise
Autori: Lirije Xhelili
Lloji: Hartim
Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Shkolla: Kongresi i Manastirit
Klasa: 9`3
Qyteti: Shkupi
E-mail: Email eshte i fshehur!


Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte.
Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjithmone dhe nuk do te mbyllen asnjehere.
Shkolla eshte obligim i mire dhe obligimi cdo njeriu.Aty takohemi,argetohemi ne shoqerine,na ligjerojne mesueset,prinderit tane te dyte.
Librat jane shoket me te mire,me te dashur,me te besueshem.Ne jete na duhet shume shkolla,dituria,e me keto fitohet puna,e cila na duhet per jeten tone.Ardhmeria jone mvaret nga shkolla,suksesi jone jane librat,eshte shkolla,vedni i arte,iargjendte.
Prandaj ne themi se shkolla eshte cerdhe e diturise,sepse jeta e mire,e lumtur,me dashuri,e sukseshme,eshte e mundshme me shkolle.Armet tona jane lapsat dhe librat,te cilat na duhet ta fitojme luften me jeten,me veshtiresite e jetes.

Vepra te ngjashme
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: vendi im
rritu vendi im rritu vendi im i shtrenjte, zemren shume te forte e ke, ke rinine sikur pranvera, ndertues se botes se re. brigje dhe fusha pjellore, lumenj,perroje,gurra, djem dragonj,vasha nusrore, gra trimeresha edhe burra. ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...
Autori: sara xheleshi · Lloji: Hartim · Tema: pershkrimi
vjeshta erdhi.petku i formuar nga gjethe ka mbuluar vendin.heshtja shurdhuese e vjeshtes ka pllakosur ne vend.gjithcka ka rene ne ate qetesine e vet.njerezit duken si te pergjumur.gjithcka duket mahnitese.oxhaket e shtepive...
Autori: ENXHI · Lloji: Hartim · Tema: LIRIA
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tun...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
Autori: Aferdita Shabani · Lloji: Hartim · Tema: ARSIMIMI
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshku pa uje,rendesia esaj eshte shum e madhe qe nvaret jeta jone nga ajo,e ardhmja jon eshte e lidhur me te,nese ne nuk do te ishim te arsimuar dhe te shkoll...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja
Tema: REPORTAZH Tema: Udhetim ne Hotolisht I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiperine e mesme Hotolishti.I rrethuar nga mali gjithnje i gjelber “Shebenik-u”. Me tej, mu ne mes te fshatit ,rrjedh Shkumbini,lumi qe ndan dy dialekte...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: Djellza · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri shoki im me i ngusht Ne jeten e perditshme ne kemi shume shoke por ai qe del mbi te gjithe eshte libri ose shoku me i ngushte i gjithkujt.Ashtu siq stomaku yne kerkon ushqim edhe truri yne eshte njesoj e kjo behet permes librit. Duke e marr shembu...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: Berna · Lloji: Hartim · Tema: 7 Marsi
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate kohe te cilit jane munduar ta hapin driten e tyre ne arsim. Njerzit ne ate kohe mesonin fshehurazi ne shtepit e tyre , por ne 7 mars te viti 1887 u hap ...




Komentet e fundit!

Emri: Dorentina
Email: Dorentinazulbehari@gmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: anonim
Email: anonimanonimi34@gmail.com
Komenti:

Emri: eda
Email: eda@gmail.com
Komenti:

Emri: lea
Email: lea@hotmail.com
Komenti: ja ke fot kot

Emri: baci te fronca
Email: bacitefronca@yahoo.com
Komenti: ik mi vrit veten me ket lloj eseje

Emri: fjolla
Email: fjolla@hotmail.com
Komenti:

Emri: hello
Email: hello.123@gmail.com
Komenti:

Emri: fjolla
Email: fjolla@hotmail.com
Komenti: :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Emri: Anxhela
Email: anxhela@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com