Data e postimit: 2016-09-07 20:38:33
Lexime: 9685
Rruga e drejte per miqesi
Autori: Erolinda Dervishaj
Lloji: Hartim
Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Shkolla: Luigj Gurakuqi
Klasa: IX
Qyteti: Prizren
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje.
Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires.
Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt.
Per njerezit gjeja me e bukur eshte te kene shoqeri, sepse shoqeria ka bukurine, sinqeritetin dhe dashurine.
Pa miqesi jeta nuk do te kishte kuptim, sepse miqesia eshte pjese e jetes dhe lumturise.
E jashte ketij rrethi, ka edhe armiq te cilet s'duan ta dine se cka eshte miqesia, por ka edhe njerez te cilet ta deshirojne te miren ty, po aq sa i deshirojne vetvetes.
Prandaj per ta pasur rrugen e mire per miqesi respekto te tjeret, kujdes se cfare flet, dhe mos ja deshiro askujt te keqen.

Vepra te ngjashme
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara as...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Andreea Apetri · Lloji: Hartim · Tema: Lojërat Olimpike
Olimpiada ose Lojërat Olimpike vjen nga greqishtja (Olymp) qe do të thotë një manifestim i garave të ndryshme sportive qe mbahej çdo katër vjet në Greqinë e lashtë, sikurse mbahet edhe në kohën e sotme. Në këtë manifestim si traditë nga l...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Hartim · Tema: Nje leter shoqes
E dashur Lira! Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ish...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Adoleshenca
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
Autori: Ardit Kadriu · Lloji: Hartim · Tema: Shetitje
Erdhi mengjesi i se henes . ne kete dite vjeshte te gjitha natyrat binin erë freskie jeta kudo shkelqente . Muzika buqiste ne cdo zemer dhe une u nisa dhe shkova ne shkoll ne oren e mesimit erdhi sherbetori dhe na ia dha lajmerimin dhe e gjithe klasa ...
Autori: Aja ema · Lloji: Hartim · Tema: Lemza
Nje dite kur isha ne shtepi dhe po shikoja televizor me zuri lemza.Ndihesha shume e stresuar sepse nuk dija si ta ndaloja.Ajo zgjati perreth dy ore.Provova cdo menyre qe dija per ndalimin e saj por asgje nuk funksionoi,kur papritmas tek dera e shtepise si...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: alba meca · Lloji: Hartim · Tema: librat
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje ...
Autori: MEGI DOMI · Lloji: Hartim · Tema: VELLAI IM
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDES PO SIA PLOTESOVA. CDO MENGJES KUR ME ZGJON ME DUKET SIKUR ME ZGJON NJE ENGJELL.VELLAI IM ESHTE ENGJELLI IM MDROJTES ESHTE ZOTI IM ESHTE SHPIRTI IM. NUK K...
Autori: TENZI AHMETI · Lloji: Hartim · Tema: ATDHEU
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI. 28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes. Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...




Komentet e fundit!

Emri: Amar Mustafa
Email: amarkingi@hotmail.com
Komenti: Me ke ndihmuar shume Flmm per ndihmen !!! Kam mare nje 5 ne Gjn shqipe HARTIM

Emri: ardita basha
Email: artida-s@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com