Data e postimit: 2016-05-15 11:39:45
Lexime: 5954 |
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen.
Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
|
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perbashket per te gjith Shqiptaret kudo qe ndodhemi,sepe Gjuha eshte ajo qe na bashkon Gjuha na ben te n...
|
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo eshte nje penges ne rrugen e shoqerise per te mos hedhur nje hape drejt jetes me plote lulezim por i le ne nje bote te erret ku gjaku duhet te lahet m e ...
|
me erdhi nje frymezim aq i madh sa qava........ndonse isha e lumtur nje dit ajo lumturi me kthehej ne trishtim dhe ashkush nuk e di se qfar trishtimi aju gjithom gati se ma ndalonte frrymarjen e di do ti pranoj te gjitha keto që vin por lutem qe te mos i...
|
Autori:
Xhenisa Vargu
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji .
A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
|
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
|
Autori:
Gustav Flober
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje f...
|
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
|
Në fillim të vitit 2020,bota u godit nga një pandemi masive,ajo e COVID-19.Rreth 1.7 miliona u njerëz janë infektuar dhe planeti u vu në “karantinë”.Jeta normale pushoi.Qytete të mëdha,u bënë “fantazëm”.Rutina e çdo njeriu ndrysho...
|
Miresia eshte nje ndjenje shume e bukur dhe e parershkrueshme per nje person.ajo ka fuqidhe aftesi te paimagjinueshme qe vetem ne perralla dhe ne endrra ndodhin.Per te gjithe ato qe bejne mire ne kete bote ndjenja e miresise eshte e papershkrueshme.Kur i ...
|
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
|
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
|
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh
në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që
ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë
të cilën kemi n...
|
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
|