Data e postimit: 2016-04-14 10:59:53
Lexime: 3623
Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
Autori: Bleron Seferi
Lloji: Thirrje
Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
Shkolla: "1 MAJI"
Klasa: 7b
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë:


Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë.

Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë.

Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur.

Nëse një fëmijë jeton në turp, mëson të ndihet fajtor.
. . .
Nëse një fëmijë jeton në tolerancë, mëson të jetë i durueshëm.

Nëse një fëmijë jeton në inkurajim, mëson të ketë besim.

Nëse një fëmijë jeton në lavdërim, mëson të vlerësojë.

Nëse një fëmijë jeton në çiltërsi, mëson drejtësinë.

Nëse një fëmijë jeton në siguri, mëson të ketë besnikëri.

Nëse një fëmijë jeton në pranim dhe në miqësi, mëson të gjejë dashurinë në botë”

Vepra te ngjashme
Autori: Sarmela nenada · Lloji: Thirrje · Tema: Bullizmi
Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan jetimet, adoleshentet, njerezit e pambrojtur etj. Shum prej personave kan vevtvrare dhe veten nga bullizmi qe u ka ndodhur. Te largojme bullizmin qe po shat...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te gjithe se bashku nje thesar te pacmueshem! Le te perpiqemi te largohemi per pak nga rutina e jetes se perditshme e shoqerise sone materialiste. Te shikoj...
Autori: blerta balaj · Lloji: Thirrje · Tema: tema eshte lidhur me nje dallendyshe qe kthehet ne qerdhen e saj te vjeter
dallendyshja shpend shtregtar laimron kohen qe don me ardh. vjen te rroj ne qerdhe te vjeter nuk e nderron me asnje tjeter.
Autori: Bora · Lloji: Thirrje · Tema: Le te ngrihemi
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek Vendi Im un Isha e vogel ende e parritur se Kisha menduar q nji tmerr do tkisha perjetuar ,NJi I Marr m erdh m goditi mu para babit Tim u be deti gjith gjak...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur bashkekombas! Ju qe keni luftuar dhe derdhur gjak per kete komb, kujtoni per nje moment luften, sakrificat qe paraardhesit tane kane kaluar per te tejcuar nje pasuri te tille! Ti duam dhe ti respektojme visaret tona! Ato jane ura qe krijon lidh...
Autori: Anila · Lloji: Thirrje · Tema: Me tu japim globin femijeve globin
Le tu japim globin femijeve te pakten per nje dit Tua japim te lozin si me nje top me ngjyra Te lozin te kendojne atje lart mes yjesh Le tu japim globin femijeve te pakten nje dit qe globi te dij qesht shoqeria Femijeve do ta marrin globin nga duar...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Thirrje · Tema: Detyre Shtepije
1.Nese prodhimi i nje numri me numrin 2 thy per 3 rritet per 3 thy per 4 fitohet numri 0.5 . 2. Nese prodhimi i nje numri me numrin 3 zvogloht per 1 thy per 2 fitohet numri 7 per cilin numer behet fjal . Kam nevoj per zgjidhje deri ne te hene me ndi...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur bashkemoshataret e mi! Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenget dhe vallet e ardhura brez pas brezi, tek veshjet popullore, te cilat i kane shoqeruar njerezit ne gezime, festa e dite te vecanta, ne ritet festive te da...
Autori: E.K · Lloji: Thirrje · Tema: Si te ushqehemi
Ne duhet te tregojme kujdes me ushqimet qe konsumojme .Per te pasur nje trup te shendetshem duhet te konsumoni nje ushqim me cilesi. Disa keshilla jane: Ujë. Pini sa të kini mundësi gjatë ditës. Rekomandimi ditor për ujë është Ujë, më shumë ...
Autori: Anna · Lloji: Thirrje · Tema: Pse
Pse u mbyll wemathematicans ? Me ktheni përgjigje,kur ta shikoni ankesën.
Autori: adenaida allani · Lloji: Thirrje · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh...
Autori: :p · Lloji: Thirrje · Tema: shoqeria
Miqësia nuk është të shikohesh ose të takohesh çdo ditë; miqësia është të kthehesh edhe mbas një kohe të gjatë dhe të shikosh që asgjë nuk ka ndryshuar..!!
Autori: ema · Lloji: Thirrje · Tema: Paraja s’mund të hahet
“Vetëm atëhere kur druri i fundit të jetë prerë; atëherë kur lumi i fundit të jetë helmuar; atëherë kur peshku i fundit të jetë zënë; vetëm atëherë do të kuptojmë që PARAJA S’MUND TË HAHET.”




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com