Data e postimit: 2016-03-28 14:34:18
Lexime: 6640
Nga e kane burimin dallimet gjinore,nga natyra apo shoqeria.
Autori: Anonim
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shoqerore
Shkolla: Esat Minarolli
Klasa: VIIIB
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ne Toke zbriten dy qenie krejt te panjohura, te ndryshme nga njera-tjetra.Ishin dy njerez, njeri mashkull dhe tjetra femer. Pervec fizikut, ata dalloheshin nga njeri-tjetri edhe nga karakteri. Mashkulli pasyuronte nje person autoritar, kembengules dhe indiferent,kurse femra ishte simboli i brishtesise, elegances, fineses dhe delikateses.Por, me kalimin e kohes, vecorite dalluese per per secilen gjini,tashme u kthyen ne dobesine e femres. Tiparet e saj te karakterit u kthyen ne armen me te rrezikshme per te. Tanime, ajo nuk konsiderohej si nje qenie me ndjenja, por si dicka qe ishte krijuarper te zbatuarurdhrat e te tjereve dhe per tu perulur par tyre. Femra ishte kthyer ne nje person pa te drejta, por vetem me detyra. Ajo nuk kishte statusin e saj ne shoqeri dhe nuk mund te merrte profesionin e saj, nuk mund te votonte dhe jo me te behej pjese e drejtimit te qeverise. Por, nje gjendje akoma me e keqe ishtene familje,ne marredhenien bashkeshortore. Gruaja trajtohej si nje skllave e burrit. Ajo duhet ta degjonte dhe te zbatonte urdhrat e tij. Detyra e saj ishte te punonte, te merrej me punet e shtepise, me edukimin e shkollimin e femijevedhe me mirepritjen e mysafireve. Barra me e rende binte mbi gruan, por gjithsesi vlera e saj ne familje nuk njihej.Por sot, me kalimin e viteve, vlera e gruas dhe femres ne syte e burrave dhe meshkujve ka ndryshuar.Sot, gjinia femerore ka fituar barazi gjinore, te drejta te barabarta me burrat, madje me shume,te cilat ne shume vende te ndryshme te botes njihen dhe respektohen, por ne shume te tjera jo.Ajo perseri konsiderohet si dicka e pavlere, njesoj si ne kohet e hershme,dhe kjo vetem per shkak te mentalitetit te prapambetur te njerezve.
Pra, me pak fjale, natyra na krijoi te barabarte, por ishte vete shoqeria ajo e cila beri diferencen.

Vepra te ngjashme
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
Autori: Joana goxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Karma
Ne syte e te tjerve , ishte e sjellshme dhe e qet . E bute dhe e qendrueshme . Nje shpirt qe i kishte mbijetuar nje kohe tjeter dhe qe e ruante te pafajshem vizionin e saj per boten . Por... Ishte krejt e kunderta . Ajo vuante. Vuante se tepermi . Kujti...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Koncept personal për botën e politikës
Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të mëdha. Janë bërë te flaktë pas asaj që kanë krijuar, pa menduar se si do te perfundonte. Jemi po aq te ndryshëm sa dhe te ngjashëm. E kemi sulmua...
Autori: Amarilda Kocia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit. Por,perse eshte kaq me vlere arsimi? Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...




Komentet e fundit!

Emri: erjeta
Email: erjeta@yahoo.com
Komenti: Eshte shume e bukur si ese, por vetem se nuk duhet te harrosh nje nga karakteristikat gjuhesore te tekstit argumentues qe eshte perdorimi i foljeve ne kohen e tashme.

Emri: Hahani
Email: Hahani@hotmail.it
Komenti: Julutem a mud te me gjeni se nga e kan burimet dallimet gjinore julutem teni se me duhet per neser

Emri: Hahani
Email: Hahani@hotmail.it
Komenti: Julutem a mud te me gjeni se nga e kan burimet dallimet gjinore julutem teni se me duhet per neser

Emri: jeta gjoka
Email: jeta.gjoka@outlook.it
Komenti: nga e kane burimin dallimet gjinore tani ju lutem se me duhet per neser

Emri: arjeta gjoka
Email: jeta.gjoka@outlook.it
Komenti: a mnd te gjeni se nga e kane burimin dallimet gjinore ju lutem tani se me duhet per neser.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com