Data e postimit: 2016-02-18 21:22:11
Lexime: 38864
libri im
Autori: fiorina
Lloji: Ese argumentuese
Tema: libri
Shkolla: qazim turdiu
Klasa: 6d
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


E dua librin
Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo une vetem nje zgjedh ate 'librin tim'.E dua jashtezakonisht librin.ai me pasuron dijet e mia me meson gjerate paditura ,me ben per te qeshur ehhhhh.........
Po pra ky liber qe disa nuk e preferojne nuk ia dine vlerat.ne cdo faqe qe shfletohet eshte nje mbrekulli me vete.Libri esht pasuria shpirterore e popujve dhe e kombeve te ndryshem te botes.
Epo ia vlen ta permendesh se ai qe ka nje liber ka nje thesar.Sepse eshte e vertete.Libri esht i lehte prej letre por ai ka nje force te jashtezakonshme sa te ngreje njeriun deri ne majat e universit.Ai te edukon te meson te fisnikeron te ben te bukur dhe njerezor.Shkolla dhe libri jane kostume kulture e fisnikerie per cdo te ri e cdo te re.Ai qe leon librat behet i ditur dhe i pergatitur e mei 'armatosur per sfidat e jetes'.Adoleshencae sotme e ka menjanuar kete gje te cmuar librin perdorin (telefonin) por kurrsesi keto se mundin dot dijen kryesore librin.cdo njeri qe pretendon qe eshte i kulturuar dhe i ditur duhet te jete nje mik e shok i librit e ta doje ate.Cdo liber per mua eshte nje shkalle e vogel duke u ngjitur ne te.Libri per ne eshte kenaqesi lehtesuese kurse per shkrimtrin pune me e mundueshme .
'LIBRI ESHTE ÇELESI QE HAP DYERE PA MBARIM' !!!

Vepra te ngjashme
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: erza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kosova ime
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak te derdhur kontribuan,per kosoven e gjalleruar,sepse gjaku kot s eshte shkuar...........ahh kosov nëna jon shum legjendar te medhenj per ty luftuan te humb...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: Britni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vlerat e njeriut jane per tu admiruar sesa per tu perbuzur
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por disa te tjera per tu perbuzur.Njerezit kane vlera te cilat nuk duhen shkelur pasi me pas do te pendoheni.Vlera te tilla jane si Përgjegjshmëria e veprimeve...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka jete ne planetet e tjera ?
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk kishim ndermend te hidhnim pyetje :A ka jete ne planetet e tjera.Nga kjo gje ne hulumtojem per kete ceshtje.Shkencetaret kane bere hipoteza te prezences se q...
Autori: Ardit Gjoni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gji...
Autori: ardijona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodija e fjalve të nënës
Mami e bukur Shpirti im, Shumë të dua Dielli im. 2. Bashkë me babin Të pres te dera, Kur del ti Sikur vjen vera. 3.jam e vogël skam fuqi por kam zemr që të don ty.
Autori: nertila binishi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: inteligjenca artificiale
inteligjenca artificiale eshte inteligjenca robotike dhe qe mendohet nga disa shkencetare se do te jete ajo qe do ti jape fund njerezimit
Autori: David Bruçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoku
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Hapma deren e dashura nënë E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj keshillat tua.Sikur nuk e di se sa shum jam duke vuajtur pa ty,gjdo nate duket te jete sa 1oo vjett varferia nuk ka skaj nndonje dit mbetem edhe pa ngrene fare...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjeli
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mbyll syte. nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse? kete gje kerkoj une nga ju:...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: enes byberi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...




Komentet e fundit!

Emri: Emi2
Email: Emilla@yahoo.com
Komenti: Shum bukur

Emri: miino
Email: Boraqemalaj@432.yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: eriole
Email: erioleedi@gmail.com
Komenti: Shumm bukur me ndihmoi kjo ese

Emri: flora
Email: flora.halili@live.com
Komenti:

Emri: flora
Email: flora.halili@live.com
Komenti:

Emri: skerdi
Email: skerdi51@gmail.com
Komenti: shume bukur edhe pse se lexova fare,vetem pashe like-t dhe komentet

Emri: joni
Email: jonihoxha22@yahoo.com
Komenti: Me dha shume mendime per esen time:-):-):-)

Emri: kuksi
Email: itemhemezajeb@gmail.com
Komenti:

Emri: aurora
Email: lola_11@yahoo.com
Komenti:

Emri: emi 2
Email: emilia@yahoo.coom
Komenti: rrofsh o lale se na ndihmove me ket esen


Emri: ANXHI
Email: anxhelo.malushi@yahoo.com
Komenti: UAAAA SA E BUKURRRRR



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com