Data e postimit: 2016-02-11 19:02:33
Lexime: 8042
Bota i perket atij qe guxon
Autori: E.C
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


“Bota i perket atij qe guxon”
“E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo grimce drite ne shpirtin tim. Ne nje moment te tille te veshtire, fale ketyre fjaleve kuptova se gjendesha perballe nje udhekryqi dhe se duhet te vendosja. Ekzistonin vetem 2 mundesi: te ndaloja se perpjekuri e te zhytesha ne oqeanin e thelle te frikes dhe deshtimit ose te ringrihesha e te luftoja perseri me guximin si mburoje. Duhet te merrja nje vendim.
Sigurisht qe alternativa me e rehatshme dhe momentalisht me e sigurta eshte te dorezohesh. Ne ato momente kur bota duket sikur po shembet nen kembet e tua, kur drita ne fund te tunelit nuk duket gjekundi dhe ti mbetesh ne erresire, pa ditur si te orientohesh apo ku te mbeshtetesh dhe atehere kur askush nuk te ndihmon dot pavaresisht klithmave te heshtura per ndihme, pikerisht ne keto momente shpresa duket se vdes. Dhimbja pushton shpirtin, deshira per te uleritur eshte me e forte se kurre, lote lendimi, zhgenjimi e zemerimi rreshkasin papushim... Si pasoje fillojme te mendojme se cfaredo qe bejme, sado te mira te jene shanset qe na jepen, gjithmone do te deshtojme. Mbase sepse thjesht nuk mund t’ia dalim dot, mbase sepse nuk jemi aq te afte sa mendojme se jemi. Ky ze i brendshem, i ushqyer nga energji negative gjithmone ne rritje na bind, na ben te besojme se kjo eshte e verteta, e hidhur por e pandryshueshme. Ai eshte pergjegjesi per rritjen e frikes, qw sjell paralizim dhe strukje ne vetvete, ndalimin e perpjekjeve dhe se fundmi mposhtjen.
Zgjidhja tjeter eshte pikerisht ajo qe fillimisht duket e pamundur. Sfida me e madhe eshte mposhtja e ketij zeri dhe lenia e mendimeve pozitive te mbizoterojne ne mendje dhe shpirt. Funksionon me te vertete keshtu, cfaredo qe t’i thuash vetes dhe sado e parealizueshme te jete ajo, fillon te shnderrohet gradualisht ne dicka te besueshme.
Natyrisht qe mendimet pozitive nuk mund te vijne menjehere pas nje gjendjeje ne te cilen ndihesh i lenduar dhe i mposhtur, por ne vend qe te mendosh se je i paafte, pse te mos mendosh se ky rrezim te ben me te forte dhe per pasoje me te suksesshem ne te ardhmen? Pse te stepesh dhe te izolohesh nga frika e nje deshtimi te ri, kur kjo do te sillte vetem nje humbje te radhes dhe per me teper, aspak zhvillim? Pse te mos marresh guximin per t’u ngritur e per ta provuar perseri e perseri derisa te arrish ate cka deshiron? Dhe sa duhet te gjakoset gjuha jote, para se te ndalosh se kafshuari ate? Perse duhet ta burgosesh zemren dhe deshirat e saj pas hekurave te frikes se deshtimit? Mos e ler zjarrin e brendshem te shpirtit te fiket nga lotet e zhgenjimit. Ngrihu dhe lufto nese deshirat dhe endrrat e tua jane aq te forta sa te mposhtin friken. Kjo nuk do te te siguronte fitoren e menjehershme, por heret apo vone cdo lodhje shperblehet.
Keshtu, mendimet negative do te veniteshin pak nga pak dhe te gjitha qendrimet apo veprimet do t’I pergjigjeshin endrres me te cilen fle dhe zgjohesh cdo dite. Atehere kupton se nuk ishte aq e veshtire sa mendoje, nese e le veten te lirshem dhe te pakontraktuar nga komplekset dhe frikerat qe kane te bejne jo vetem me deshtimin por dhe me ate cka te tjeret mendojne per ty. Lufta e perditshme te sjell lumturi, sepse sado sfiduese te jete ajo, nuk mund te jete kurre me e veshtire se lufta me vetveten, lufta ndermjet asaj qe je dhe asaj qe deshiron te behesh, sfide te cilen tashme e ke fituar. Dhe pikerisht guximi per te hedhur hapat e pare te con drejt kesaj fitoreje, drejt nje bote te re, e cila i perket vetem atij qe guxon.

Vepra te ngjashme
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nene mos qaj
Nene mos qaj mos ma dhuro lotin edhe mua mos lejo te lendohet zemra ime nene fjalet per ty nuk mund te jene te pakta . NENE ma dhuro buzeqeshjen ne fytyre dhe une ta dhuroj gezimin ne zemer mos ma dhuro lotin ne fytyre qe te mos mund te te therras ne emer...
Autori: alesia · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pse jemi ndryshe
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim po te pyesesh nje njeri te vetmuar per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet /kam nevoj per disa shoke qe te me duan nese do te pyesni dike qe ka ft...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: Besa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo? Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orar...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: q · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: c'eshte dashuria?
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e...
Autori: esti es · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashur...
Autori: LEA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ME LEJO TE FLAS
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ta zbras.Me lejo te flas ,pavaresisht deshirave dhe qellimeve. E cfare me pengon mua te flas?Ato ,ato gojet intriguese me gjuhe te helmuar;syte qe nuk me...
Autori: Redon Bejtullahu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Perfytyrimi i se keqes sipas popujve dhe besimeve fetare
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe besimeve te ndryshme fetare. Ne mitologjine antike Greke dhe Romake Greket e lashte lidhnin gjithcka me perendite dhe me krijesat e mbinatyrshme. Peren...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: Mitsuki Nemura · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: KULTURA
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ditur asgje qe ka nevoje shoqeria per tu bere e zhvilluar ne shume aspekte te saj. Njeriu i ndergjegjshem eshte i kulturuar sepse ai ka informacionet e n...
Autori: Aleksandra Skenderaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per shkollen
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pasigurt 20 dit para se te fillonte prap shkolla ne shtator 2012 pra kete vit. Kur ishte dita e fundit une dhe miqt e mi ishim gezuar se do pushonim dhe sdo ...
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...




Komentet e fundit!

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: shum shum bukur

Emri: my
Email: vvvv@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com