Data e postimit: 2016-02-07 15:58:45
Lexime: 9604 |
Varferia
Varferia , na vjen prej vitesh e shekujsh si plage e
pasherueshme,hera-heres si motiv i jetes , apo si sinonim
i pasurise.Por vjen edhe si uragan,si varferi barbare, e eger,
e pashprese qe pe...
|
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja.
Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë
në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
|
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
|
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu kujtoj se liria fitohet me gjak e ne paguam shtrejt per lirin tone
shqipetaret kan histori nder shekuj te cilen e krijuam e ndertuam e murosem me gjakun ...
|
Gjeja me e bukur qe te ndodh ne jete edhe vjeshta, ajo e cila te jep ndjenjen e bukur e emocionuese ajo qe mbulon ter fshatin me gjethe si e vesh bukur me ate ngjyen e kafte .
Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone...
|
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
|
rritu vendi im
rritu vendi im i shtrenjte,
zemren shume te forte e ke,
ke rinine sikur pranvera,
ndertues se botes se re.
brigje dhe fusha pjellore,
lumenj,perroje,gurra,
djem dragonj,vasha nusrore,
gra trimeresha edhe burra.
...
|
|
Hartim per Pranveren
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor.
Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
|
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe ...
|
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
|
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
|
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile,
Te rrenjosen ne toke te shkrete ,
E plasaritjet mbi emrin tend ,
Plaken vitet nje e nga nje.
Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte
Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend!
Thuame, ti madheshti ...
|
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per qytetin e saj.Mirepo te flasesh per Korcen time eshte dicka me e magjishme se te shkruash apo te tregosh nje histori.Mos ma merrni per egozem kur them kor...
|