Data e postimit: 2015-12-16 10:52:17
Lexime: 18458
Shkolla si vend i dijes
Autori: Amra Osmani
Lloji: Hartim
Tema: Shkolla
Shkolla: "Meto Bajraktari "
Klasa: 5-4
Qyteti: Prishtina
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shkolla si vend i dijes

Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktuar te sjelljeve.Rendi i sjelljeve eshte percaktuar me rregulloren e shkolles dhe ne murin e cdo klase duhet te gjendet rregullorja e shkolles per te pare se si duhet sillur , cfare te drejtash ka, apo cfare te drejtash nuk ka nxenesi ne shkolle.Sjelljet e mira e bejne shkollen ambient me te kendeshem .Disa shkollen e cuajne :Cerdhe te diturise".duke mesuar ne pergaditemi per jete .Shkolla sic e e dime mban emrin dhe ka diten e vete.Shpeshhere shkollat ndermjet vete organizojme edhe kuize te diturise,dhe ne keto raste nje shkolle duhet me dale me e mire se tjetra.Kjo Eshte Shkolla !!

Vepra te ngjashme
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: Gjesika'1 · Lloji: Hartim · Tema: sitina me e bukur
Gjeja me e bukur qe te ndodh ne jete edhe vjeshta, ajo e cila te jep ndjenjen e bukur e emocionuese ajo qe mbulon ter fshatin me gjethe si e vesh bukur me ate ngjyen e kafte . Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkollimi i metutjeshem na pret
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...
Autori: Andora Kukeli · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri është ajo botë që ti mund të hysh dhe të shikosh ngjarjet apo njohuritë që autori përcjell. Ndërsa të lexuarit është nevojë e të dituri e të kuptuari të botës së autorit. Mënyra se si cdo kush di të lexojë është metoda pers...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltë...
Autori: Haris · Lloji: Hartim · Tema: Kujtime
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme. U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve...
Autori: TENZI AHMETI · Lloji: Hartim · Tema: ATDHEU
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI. 28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes. Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Hartim · Tema: PUSHIMET VERORE
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU EDHE NE PISHIN EDHE TEK SHOQET E MIA EDONA DHE BESJANA UNE MENDOJ SE KETE PUSHIM DO TA KALOJ MREKULLUESHEM UNE ME FAMILJEN TIME KEMI MENDUAR QE TA BEJM NJE ...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: binjaket e motres
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ta harroj tere boten tia u dhurosh njeri tjetrin nuk e mashtrojne. ashtu zoti i krijoj nenen e babain be vemendje i ndegjojne sepse jeten e lumtur ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: laura myrteza · Lloji: Hartim · Tema: dhuna ndaj femres
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Erika Remark · Lloji: Hartim · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...




Komentet e fundit!

Emri: e ke knaq
Email: ekeknaq@gmail.com
Komenti: /venin e nubave

Emri: koti fare
Email: kot@gmail.com
Komenti: kotttiiiii fareeeeee

Emri: Me
Email: idiot202@hotmail.com
Komenti: Sdi cte them mi i boj kto mo i zhgenjej prinderit.

Emri: rumesa jusufi
Email: rumesa.j@gmail.com
Komenti: ||\\\\\\\\\\\\\\\|\\\\\\\\\\\\\

Emri: semir xhemaili
Email: mili-mili@hotmail.com
Komenti: sme keni ndihmuar aspak kam mare ne hartim 2 edhe pse si ktu e kom bo

Emri: Alessia
Email: jebudall@outlook.com
Komenti: pls



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com