Data e postimit: 2015-05-10 09:25:14
Lexime: 4594
libri
Autori: natyra brovina
Lloji: Pershkrim
Tema: Per librin
Shkolla: YLL MORINA
Klasa: V6
Qyteti: gjakovë
E-mail: Email eshte i fshehur!


libri

Librin tim shumë e dua
Sepse ai me më mëson
Ate qe une dua

E kam mik e kam shok
RRim dit pa merzi
Libri im me meson
Dhe prandaj une e dua

Vepra te ngjashme
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i dy boteve
Une dhe bota ime Bota ku jetoja une?? Ishte thjesht perfekte.Une jetoja ne kutizen time te kristalte. Ne ate kutize qe askush e asgje nuk me prekte. Ne qoshe te saj,une….qeshja pambarimisht,lo...
Autori: Ensar Gashi · Lloji: Pershkrim · Tema: Ese:Stina e Vjeshtës(E shkurtë)
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Ambicia është gjëja më e shtrenjtë në jetë !
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: per henen
hena Del hena lemsh si ar, Lart bregut porsi kore, Me rreze rreth kurorre Cel buzet, qesh si zane Me kryet gjithmenjane dhe faqet plot zjarr Heth driten neper gjeth Gjith harqe e shigjeta Dreth ngjyrat faqezbehta lote tunden ...
Autori: Ela Ela · Lloji: Pershkrim · Tema: "Gjethe Vjeshta"
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anembane pushtojne , Dhe shirat token mezi po presin te takojne.! Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell, Nga zemra eshte gati te dal nje uragan, Toka nderr...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Nostalgjia
Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e d...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: pushime....
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
Autori: Ensarah Zoga · Lloji: Pershkrim · Tema: Kjo poezi eshte marre nga tema "Luajme dhe shkruajme poezi"
Kemba e vogel e zogut Eshte mbuluar me therrime Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime Bora bie pa pushuar A do te mbaroje ky dimer i mallkuar?
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja ime
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me ngjyre te bardhe si bora.




Komentet e fundit!

Emri: dafina
Email: dafinakosumi@hotmail.com
Komenti: Ik mo se un tu lexu liber me. Dhemb koka

Emri: amr
Email: amr.ajdini@outlook.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com