Data e postimit: 2012-07-10 07:11:25
Lexime: 10350
Mbroni visaret e kombit!
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Thirrje
Tema: Kombi
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te dashur bashkemoshataret e mi!
Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenget dhe vallet e ardhura brez pas brezi, tek veshjet popullore, te cilat i kane shoqeruar njerezit ne gezime, festa e dite te vecanta, ne ritet festive te dasmave po ashtu ne ritet e vdekjeve etj. Nese do te na duhet te imagjinonim te ktheheshim pas ne kohe do te ishin pikerisht keto elemente, qe do te na tregonin menyren e te jetuarit ne brezat e meparshem, por dhe vlerat e kesaj jetese e te ketyre njerezve. Mund te themi me plot gojen se visaret perbejne per nje komb nje mur rretues me themele te forta, brenda te ciit ndodhet nje kala e shenjte, e cila duhet ruajtur me fanatizem nga te gjithe ne, pasi ne te pasqyrohet nje bote e kompletuar me githcka. Keto imazhe ne sot i marrim nepermjet muzeve etnografike e i quajme pasuri te pavdekshme qe ndihmojne ne frymezimin e poeteve, muzikanteve e krijuesve te te gjitha fushave edhe ne ditet e sotme.
Mbrojini keto thesare te cmuara te cilat na japin identitetin tone si komb!

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte falur nje komb. Ky komb ka nje histori, historine e heronjve te vrare per lirine e tij, historine e kulturave te lashta, historine e jeteve te jetuara vet...
Autori: Bora · Lloji: Thirrje · Tema: Le te ngrihemi
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek Vendi Im un Isha e vogel ende e parritur se Kisha menduar q nji tmerr do tkisha perjetuar ,NJi I Marr m erdh m goditi mu para babit Tim u be deti gjith gjak...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur qytetare t ketij kombi! Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij populli! Mendohuni mire! Mundohuni te kuptoni per nje cast se cfare po humbisni! Po humbisni vite e shekuj te tere histori te njerzve qe hodhen themelet e ven...
Autori: adenaida allani · Lloji: Thirrje · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur bashkekombas! Ju qe keni luftuar dhe derdhur gjak per kete komb, kujtoni per nje moment luften, sakrificat qe paraardhesit tane kane kaluar per te tejcuar nje pasuri te tille! Ti duam dhe ti respektojme visaret tona! Ato jane ura qe krijon lidh...
Autori: E.K · Lloji: Thirrje · Tema: Si te ushqehemi
Ne duhet te tregojme kujdes me ushqimet qe konsumojme .Per te pasur nje trup te shendetshem duhet te konsumoni nje ushqim me cilesi. Disa keshilla jane: Ujë. Pini sa të kini mundësi gjatë ditës. Rekomandimi ditor për ujë është Ujë, më shumë ...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Thirrje · Tema: Te drejtat e femijeve
Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te gjithe se bashku nje thesar te pacmueshem! Le te perpiqemi te largohemi per pak nga rutina e jetes se perditshme e shoqerise sone materialiste. Te shikoj...
Autori: Brisilda · Lloji: Thirrje · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne? Nuk kemi dicka ndryshe nga te tjeret? Patjeter qe po! Kemi visaret e pacmueshem te kombit tone! Kemi nje folklor teper te pasur e te bukur qe kushdo do ...
Autori: EVA · Lloji: Thirrje · Tema: GJej ekuacionin
Mx+Ix-Qx+Ex-Sx+Ix-Ax-
Autori: Anna · Lloji: Thirrje · Tema: Pse
Pse u mbyll wemathematicans ? Me ktheni përgjigje,kur ta shikoni ankesën.
Autori: Sarmela nenada · Lloji: Thirrje · Tema: Bullizmi
Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan jetimet, adoleshentet, njerezit e pambrojtur etj. Shum prej personave kan vevtvrare dhe veten nga bullizmi qe u ka ndodhur. Te largojme bullizmin qe po shat...
Autori: samanta myka · Lloji: Thirrje · Tema: te mbrojme pa kushte
Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ishte me kryelarte se te tjeret.Te gjithe e urrenin dhe nje dite nje vajze e fshatit mori nje mesazh ku thuhej:"nese nuk e ben plakun qe te sillet mire me te ...




Komentet e fundit!

Emri: sa kot lale
Email: enriketakrriku@gmail.com
Komenti: bubububububu as noten 4 se merr -_- ik or budall andej /mm



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com