Data e postimit: 2015-03-09 19:34:30
Lexime: 17069
harry potter
Autori: Mirjeta Caushi
Lloji: Hartim
Tema: harry potter
Shkolla: Sejdi Dida
Klasa: 7c
Qyteti: Has
E-mail: Email eshte i fshehur!


Harri potter 11 vjec nuk eshte nje femije si te gjithe te tjeret ka nje vrage ne balle ne formen e nje vetetime eshte bir magjistaresh dhe tamam ne ditelindjen e vet zbulon fuqite e tij magjike dhe boten misterioze se ciles i perket.Harri ndjek nje shkolle speciale te populluar nga bufe postiere shkopinj magjike fshesa qe fluturojne fantazma dhe piktura qe flasin.Ne shoqerine e miqve dhe profesoreve te cuditshem nga nje mesim te tjetri jeta e njeriut nuk rrjedh ne binaret e nje jete te zakonshme.perkundrazi.rreziqe te panumerta e ndjekin nje liber ku magjia rrefehet si jete e vertete dhe e magjeps edhe vete lexuesin.nje liber qe shkruan per gjera te rendesishme ne menyre te tjeshte qe te rremben por nuk te turbllon qe te frikeson dhe te qeteson njeherazi dhe qe shpesh me humorin e bukur te ben edhe te qeshesh

PSP:ju lutem nese ndonjeri e ka vellimin e fundit te me tregoje se nuk e gjej askund.vdiqa per ta leeeeeeeeeeeexxxxxxxxuuuuuuuuuuaaaaarrrrrrr!!!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: E.K. · Lloji: Hartim · Tema: Pushime ne Butrint
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine. Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
Autori: xheni lama · Lloji: Hartim · Tema: dua te iki larg.......
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges ku...
Autori: Mavis · Lloji: Hartim · Tema: armiku
Nje fjale e urte thote:"Lumi fle armiku s'fle." E pra armiqte tane e kalojne nje pjese te mire te kohes duke thurrur plane djallezore e duke ngritur kurthe. Ata jane teper dinake dhe ndodh qe njerezit e sinqerte dhe te ndershem bien lehtesisht ne kurthet...
Autori: florjana shamolli · Lloji: Hartim · Tema: per mesuesit
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te miren .Mesuesit na edukojn mesojn dhe na bejn qe te kemi te ardhme sa me te lumtur .Te gjith mesuesit na dojn ne por nganjeher ata jan te detyruar...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Hartim · Tema: PUSHIMET VERORE
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU EDHE NE PISHIN EDHE TEK SHOQET E MIA EDONA DHE BESJANA UNE MENDOJ SE KETE PUSHIM DO TA KALOJ MREKULLUESHEM UNE ME FAMILJEN TIME KEMI MENDUAR QE TA BEJM NJE ...
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: Rindrit Telaku · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin te mbyllura.Keto festa nje gje i ben edhe me te bukur ngjyra e bardh e cila mbulon gjithqka.Keto festa jane Vitit i ri,por edhe Krishlindjet.por nuk eshte ...
Autori: Elida krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: shoqeria
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të gjith ne.Ajo fillon prej 21 Mars dhe mbaron ne 22 Qeshor. Në pranverë dita zgjatet dhe nata shkurtohet.Krse buqt larojnë arën dhe mbjellin,ne...
Autori: Leonis daka · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njëra nder stinet me te preferuara ne pranvere qelin lulet lulezojne pemet gjelbërohen fushat,malet dallendyshet kerkojne vende per qerdhe femijet dalin lozin,bujqit lëvërojnë arat e tyre,bëhet një kohë me e nxehtë vishemi me tesha...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...




Komentet e fundit!

Emri: arditcubibooy
Email: arditcubi8@gmail.com
Komenti: Bej nje preshkrim te herry poter

Emri: Klevis STO
Email: klevissto@gmail.com
Komenti: Unë i kam lexuar të gjithë liobrat e Harry Potter dhe i kam parë të gjithë filmat e Harry Potter, jo një herë, por nga tri herë dhe madje kam lexuar e kam parë film edhe Fantastic Beasts 1 dhe Fantastic Beasts 2.

Emri: ylli
Email: y@yahoo.com
Komenti: ca e ke haqif diden ti reee?????????

Emri: Einxhi # Ledri$
Email: Nita-lola@hotmail.com
Komenti: Harry Potter eshte nje roman perkatesisht dhe nje film shume I bukur, I preferuar nga te gjithe. Nje aventure e jashtezakonshme.

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: he mo e ka lexuar ndonjeri



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com