Data e postimit: 2015-02-04 20:07:26
Lexime: 17303 |
Sikur cdo femije,
Qe ka shume deshira,
Edhe une deshiroj,
Te jem me e mira.
Deshiroj te jem princeshe,
Ne pallatin e endrave,
Deshiroj te jem flutur,
Ta gjezdis kopshtin,
Deshiroj te behem e ditur,
Jeten ta begatoj...
...
|
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade ...
|
Se pari 1 shtatoori i 2013 .
1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi".
ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim.
me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
|
|
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
|
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Muri i Hyejenes"
- Autori: Euripidi
- Viti i shkrimit: 415 para Krishtit
- Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë
II. Përmbledhja e Veprës Dramatike:
...
|
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë në qytetin e bukur për shumë arsye.
Për rivierën e mrekullueshme, ujin e kristaltë, historikun e qytetit.Bregdedi i Blores eshte i gjithi i paster ...
|
BALADE QYTETSE
Mbramë
qiella dhe hyjt e vramë
një ngjarje të trishtueme panë:
Hije... jo! - por një grue
me ftyrë të zbetë edhe me sy
të zez si jeta e saj,
me buzën të vyshkuna në vaj,
me plagë në gjoks e stolisun
me veshje dhe me ...
|
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time
Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
|
si vajza ime e bukur nuk ka asnje kur ecen shko zi zog e mbase me zerin e saj e ngre plote harmoni i ndan floket ne mes dhe rrethas ve gershetin qe i shkelqen krejt ne zi te zez e ter mend e mall te thelle syte e saj shkelqejne si hene
|
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes.
Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...
|
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba pak. po degjoja zhurma ne te gjithe vendin.po shkoja te therrisja familjen time.Ata nuk mu pergjigjen sepse ata ishin shume larg nga une.isha shume e frik...
|
Pemet e kopshtit tè amullta rrine né ajrin e bute tè mbremjes,si tè ishin piktura mbi nje pelhure tè holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke né lulezim ,keqyr mire se mos turbullon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme .gjithc...
|