Data e postimit: 2015-01-08 16:45:05
Lexime: 27864
Shkrim autobiografik
Autori: VepraIme
Lloji: Pershkrim
Tema: shkrin autobiografik
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale.
Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pasi kryeva klasen e pare zhvendosem ne Greqi per te kaluar nje kohe te mire te femijerise time,plote 7 vite.Zakonisht eksperiencat e reja jane te veshtira por ne nje moshe te tille askush nuk te pyet.Pershtatja me mjedisin grek ishte vertet e veshtir,por jo dicka e pa mundur.jeta ime profesionale ende nuk ka nisur,por le te themi se kurset jane dicka e tille.Pikerisht ne vitin 2011u futa ne kursin e pare te baletit per te realizuar deshiren time.Zakonisht deshirat nuk sjellin fitime,por fitimi im me i madhe ishin udhetimet.Ehte ne te vertet nje njdesi e vecantteksa rikujton nje pjese te jetes ku realizimi deshirave vjen edhe nje pjese tjeter e deshiruar e udhezimeve.E se bashku me te dhe forcimi i miqesis.Arrimi nuk ka qene aspak i thjesht.Sic thash nje qytet i ri.gjuhr e re,mire te rrinje.Pervec familjes qe ishte po e n njejta,tingellon pak qesharake,sepse familja nuk ndryshon,poe edhe ky eshte nje detaj i rendesishem per te krahasuar nje kontrast mjaft real te jetes time.
Pervec se kame marre edhe kam dhene.Keshtu ne vitin 2012 vlen per ta permendur konkursi artistik i shkolles ku se bashku me grupin time te klases formunuam gazeten e shkolles, mjaft kreative duke e bere ate shkolle me te lavderuar nder shkollat e tjerate vendit.Viti 2013 mbyllet me nje kamping verot ne nje nder bregt\detet me te bukura te kretes.
Eksperienca mbush hapesirat e jetes,por sa keq qe viti 2014duhet te me kthente perseri7vite me pare,por ne te kundert.Nje kthim dhe ndoshta perfundimtar nga Greqia perseri ne vendlindje per te arritur ketu ku jam.

Vepra te ngjashme
Autori: mariglen · Lloji: Pershkrim · Tema: mungesa e tyre
Eshte e veshtir te vazhdosh jeten pas humbjes se njerzeve tane te zemres. Por jeta vazhdon pastaj thuhet se Zoti merr njerzit e mir pran vetes . Jeta vet eshte nje supriz . Te gjith ne lindim dhe vrapojm te gjith drejt vdekjes. Prandaj duhet te shijojm...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e Dimrit
Rruget jane mbuluar nga debora tymi i oxhakeve bllokon hunden e skuqur nga i ftohti .. Femijet e vegjel jane ulur prane oxhakut de rufisin kakaon e ngrohte nderkohe qe veshrtojne nga dritarja e cila eshte mbuluar nga kristalet e debores.. Disa prej tyre j...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Folklori është art i shpirtit ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Sikur zogu që e do folenë Edhe njeriu e do atdhenë ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Edicioni i 8
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje...
Autori: Migjeni · Lloji: Pershkrim · Tema: legjenda e misrit
-ne traditen e malesorit ishte thirrja"O perendi,o zot".Duke u shkeputur nga kjo tradite,autori thote se thirrja:"Miser,miser!"eshte lutja qe bjeshket i ka bere altare te misrit.Dhe ndodh pikerisht keshtu sepse ajo therime e vogel e verdhe eshte burim i...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja ime
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me ngjyre te bardhe si bora.
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje ne park
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
Autori: Nafi Çegrani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fate njerëzish
FJALA E REDAKTORIT Koha për të cilën bëhet fjalë në faqet e këtij libri është një periudhë mjaft e errët, janë vrojtimet e njeriut i cili e dinte rrugën e tij dhe ecte sypatrembur dhe me prirjen për të shkruar pasi me vite njëko...
Autori: Ajla · Lloji: Pershkrim · Tema: Pylli I lulezuar
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli eshte vete jeta jone prandaj mbroje.
Autori: seda · Lloji: Pershkrim · Tema: bukuria e pranveres
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedisi perreth,dielli rrezearte fillon ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Më e shëmtuara ,e shëmtisë është loti i ngrirë i fëmijës .
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...




Komentet e fundit!

Emri: enes
Email: familjagjidia@hotmail.com
Komenti: o te ha nga vlora

Emri: 6060606060
Email: 06060@mail.com
Komenti: nope

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti:

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti: hihihi

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti: shum bukur

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti:

Emri: 11111111
Email: 1111111@yahoo.com
Komenti:

Emri: 111111
Email: sesgbrhtr@gmail.com
Komenti:

Emri: orgest
Email: orgestcenaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: xxx
Email: xxx1@mail.com
Komenti: ndoshta te duket e bkr por nk eshte nk quhet veshtiresi emigrimi ne Greqi pas asaj jete gjths nk ishte keq...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com