Data e postimit: 2014-12-17 21:23:24
Lexime: 13774 |
Une kam shume deshire te jame shkrimtare sepse i kam deshire shume veprat qe i shkruan ndonje shkrimtar tjeter
|
Dashuria është gjithçka.
Është gjithçka që bota ka.
Ajo të çon sa më lart.
Të bën të fluturosh në parajsë.
Si dashuria kurr nuk ka.
Duhet përdorur..Zoti kot nuk e dha.
|
Po na gzohet kulmi
Po na gzohet pragu i shtepis
Po na vjen nipi yn i ri
Gzohi ju oj mesa
Gzohi ju oj bija
Po na vjen Fatlumi
Po na gzohet shpia
Gzim i madh sot ne jete shtepi
Shum po gesohet gjyshja
Shum po gzohet vendi
Me gezim te madh so...
|
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
|
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ashtu si do ai dhe jo ashtu si e drejtojne te tjeret…pa miratimin tend askush nuk mund te te keqtrajtoje…cdo person mund te jete ai zogu shtegtar qe flutu...
|
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time
Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
|
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perp...
|
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda.
Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek mergimtaret per vendin e tyre.
Kosova po digjej kishe flake gjithkund , duhej te iknim. E ku te shkonim pse ta leme vendin tonde?
T'ia leshojme vendin çe...
|
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone
|
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ne ditet e pranveres por bardhesise se bores i gezohen me se shumti femijet...... ne mengjes me zgjoi nje e trokitur e forte ne dere vrapova me nxitim dhe...
|
Kosov nanë unike
Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
|
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel.
une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi
|
Fama she suksesi
Jane dy fjale the ndryshme the cilat njerezit I ngaterrojne.
The kesh fame nuk do the thote se ke sukses.Edhe COVID-19 ka fame por seshte I suksesshem.
Gjithsecili prej nesh mund te behet I famshem eshte e thjeshte por jo gjithkush mi...
|
fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se nd...
|