Data e postimit: 2014-11-18 14:31:23
Lexime: 17808
Familja
Autori: Donald Lena
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Familja
Shkolla: Gjoke Shqiptari
Klasa: 9b
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA !

Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejne te gjithe. Nese dikush gezohet,gjithe te tjeret lumturohen ! Familja eshte e vetmja qe te mbetet pasi ti mendon se ke humbur ‘’gjithcka’’ . Ne familje te gjithe kane te drejtat dhe detyrat e tyre .E drejta me e madhe eshte se te gjithe duhet te JETOJNE jeten ne familjen e tyre dhe detyra me e madhe eshte perpjekja per te JETUAR jeten ne familjen e tyre. Secili prej nesh ka nje familje,dikush me te madhe dhe dikush me te vogel ,e rendesishme eshte se askush brenda familjes nuk deshiron qe familja e tij te shkaterrohet.Nuk ka dashuri me te madhe sesa dashuria per familjen.

Vepra te ngjashme
Autori: Kleana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ME GJITH ZEMER JAM MUSLIMANE
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALUR DHE AI DO TE ME MERR VETEM TEK AI MBESHTETEM VETEM TEK AI LUTEM DHE SHPRESOJ QE TE GJITH MUSLIMANET TE SHKOJN RRUGES TE MIR DHE RRUGES TE ALLAHUT NESE DE...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mami
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga ...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: Elda J. · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Titanic
Titanic... Other than a tragic historical event, I see the titanic as a crucial lesson: the one of life. In this case, the teachers are Jack and Rose, and also 15000 others that didn't get the chance to see Titanic's arrival in New York. Fifteen thousa...
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet ne...
Autori: Esmeralda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumturia jote mposhti dhimbjen.Nuk mund te kujtoj,por di te imagjinoj veten ne krahet e tua,teksa ti me falje ngrohtesine qe askush vec teje nuk mundet te ma ...
Autori: Eljesa Sinani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani po flas per vete se mua te lumtur me ben nje njeri me i shenjeti ne bote qe me lindi me rriti e me rriti , me dha edukate dhe dituri ajo eshte NENA
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
Zgjohem ne mengjes me perkedheljen e mamase sime,dhe me pelqen kur ajo me perkedhel me duart e saj te arta dhe te buta.Zgjohem ne mengjes me kete perkedhelje dhe dita me ecen mbare.Perkedhelja e mamase sime me ben sikur jam me krahe.Kaq shume gezohem kur ...
Autori: Kristina Jaha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja.
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte t...
Autori: anna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
hena eshte e kendshme kur bashke me yjet shperndajne drite ne toke. yjet qe shetisin neper qiell e zbukurojne ate me driten e tyre! kur agimi vjen me nje drite te kuqe embelsohet qielli. neper kashte shndrrisin pikat e veses!zemra e femijes me mall gezohe...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gjyshja
Ese:Shpirti im. Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne sh...




Komentet e fundit!

Emri: xhg
Email: fhsdsgh@hotmail.com
Komenti:

Emri: emine salltakaj
Email: eminepz2011@hotmail.com
Komenti: shum bukur tlumt nicccee

Emri: une
Email: une_123@gmail.de
Komenti: shum te mira ama do fjali te bajatshme

Emri: ajo
Email: ajo.ajo@outlook.com
Komenti:

Emri: xhoana
Email: xhoanaduka@gmail.com
Komenti: shum shum e bukur te lumt

Emri: ori
Email: ornelapoka@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com