Data e postimit: 2014-11-14 20:27:19
Lexime: 6008
Te shtrenjtes time,Amelia.
Autori: Klara Noku
Lloji: Leter
Tema: Leter drejtuar dikujt
Shkolla: Gjimnazi''At Shtjefen Gjecovi ''Lac
Klasa: XIb
Qyteti: Lac
E-mail: Email eshte i fshehur!


.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuqe me mbishkrimin``te shtrenjtes sime,bijes time te dashur``.E hapi me lote ne sy dhe me nje brenge qe i bashkohej gezimit te asaj dite, nisi ta lexonte ate,sikur ta dinte se ajo leter ishte dirigjenti i fundit qe do ngrinte peshe zemren e saj.
-Bija ,ime
E shtrenjta ime Amelia.Po te shkruaj ,e nje dhimbje ngulet tenkulat e saj ne cdo rrahje te zemres sime.Me pushton ne cdo cep te trupit ,e sme le te marr as fryme ,se nuk di te dal nga ky det kujtimesh ku jam zhytur.Tani mbaj shtrenguar fort busullen me emrin tend mbishkruar mbi te.Te kujtohet? Ishe vetem 10 vjec kur erdhe dhe u mbeshtete ne kraharorin tim dhe me the``Babi,merre kete kur te nisesh neser dhe mbaje gjithmone me vete.Une do te behem ndriqimi i cdo rruge te erret te jetes tende,do jem gjithmone pika me e forte e orientimit ne cdo skaj te botes ku do ndodhesh ,pak rendesi ka sa larg do te na coje ai.``Kurre nuk do e harroj castin kur mbeshtete koken tende te vogel ne kraharorin tim dhe dy lote te rreshkiten ne faqet e tua te njoma.E mban mend e embla ime,diten kur ti mbushje tre vjec,kur mbusheshin plot tre vite qe sa here te veshtroja i falesha Zotit per kete mrekulli qe me dhuroi?Ti erdhe ngadale, pa ze dhe me mbylle syte me ato dockat e tua te vogla e me the: "Shikome babi sa jam rritur!".Sot e embla ime mbushen plot 18 vite qe zemra ime sodit te njejten bukuri qe zbukuron dhe ditet kur deshtimi me ndjek me pahir nga pas.Por as ato dite nuk u dorezova .Nuk u dorezova as ne labirintin me te erret te njerezimit,as ne hapesiren e pafund te oqeanit dhe as ne humneren e pafund te mallit.Se cdo dite te kesaj jete ne gji me ngrohte nje busull e ne zemer nje emer"amelia".Emer qe gdhendi ne konturet e zemres time gezimin dhe krenarine me te madhe qe cdo prind ne bote mund te kete perjetuar.E dashura ime, sot ti hedh hapin me te rendesishem te jetes tende ,por une e di se dhe pse jo i ulur ne ndenjeset e asaj salle ,do te jem i pranishem ne zemren tende.Ti do jesh gjithmone busulla ime ,e embla ime,e shtrenjta ime dhe krenaria ime ,e une ,do jem gjithmone mburoja jote dhe fansi juaj i perjetshem.
Dashurise time ,bijes time Amelia
Babi.

Vepra te ngjashme
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Leter Nga Nxenesja Jote
Leter nga Erjona *_* Ti per mua ishe nje person mahnitës. Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof ndihem nxenese.Dashuria si mesues qe une e ndjej tek ti eshte shume e madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë. Ai ndri...
Autori: sara · Lloji: Leter · Tema: leter mesueses sime
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: Riad Misini · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi Im
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E Tua Kurr Si Harroj Me Mesove Mua Gjysh Si Te Veproj Gjysh More Gjysh Tasht Ti Ku Qendron Ne dhe te Ferizajit Aty Po Pushon
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Md · Lloji: Leter · Tema: Te duash nene
Te dua o drita e syve te mi o bota ime, nena ime. Je gjithcka per mua se drite me ke dhuruar sdo te te harroj kurr, ngaqe ke ber shume per mua, nuk di si te te shperblej per te mire qe me ke dhene. Thjesht mund te te them faleminderit
Autori: bora · Lloji: Leter · Tema: mesuesja
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte. Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar. Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...




Komentet e fundit!

Emri: kejsi
Email: kejsi34@gmail.com
Komenti: kot fare,kot fare,kot fare

Emri: klaudia
Email: klaudiahyso@gmail.com
Komenti: shum bkr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com