Data e postimit: 2014-11-14 15:12:41
Lexime: 13065
Perkedhelja ma zbut shpirtin
Autori: A
Lloji: Hartim
Tema: Per nenen
Shkolla: 24 maj
Klasa: 6A
Qyteti: vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ndjehem kur zgjohem ne mengjes nga nje perkedhelje e bute e nenes sime . Sa e dua ate perkedhelje kur jam e pasigurt , kur kam frike apo merzitem Nje perkedhelje e tille e ben diten me te bukur .

Vepra te ngjashme
Autori: Erika Remark · Lloji: Hartim · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: gjuha jone
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhetaris tone rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perrbashket per te gjith shqiptaret kudo qe ndodhemi sepe gjuha eshte ajo qe na bashkon...
Autori: anes gjelaj · Lloji: Hartim · Tema: 7-marsi
Ne banken e shkolles, U ula me njehere, Ti mesuee e dashur, me mesove A-B-C-EN Une jam alesja, me meson perdite, ti per mua je , si nje prind i dyte Tani jam e vogel, Marr dije nga ti , Neser kur te rritem, do te jap dituri Cdo v...
Autori: anna xhihani · Lloji: Hartim · Tema: Dy motra
dy motra te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
Autori: Fatlum Musaj · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Qerim Pllana foto Koment ekskluziv: Ese kushtuar: Ditës së Flamurit të rënëve për unitet bashkim pavarësi dhe demokraci Prishtinë, (Qerim Pllana ) 23 Nëntor 2012 11:03 Njëqind-vjet pavarësi, shumë pak frymëmarrje, pak ose aspak demokraci...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Fatlum Musaj · Lloji: Hartim · Tema: legjend martiret e kombit
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu kujtoj se liria fitohet me gjak e ne paguam shtrejt per lirin tone shqipetaret kan histori nder shekuj te cilen e krijuam e ndertuam e murosem me gjakun ...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të gjith ne.Ajo fillon prej 21 Mars dhe mbaron ne 22 Qeshor. Në pranverë dita zgjatet dhe nata shkurtohet.Krse buqt larojnë arën dhe mbjellin,ne...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Endrrat e mia per qytetin tim
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per qytetin e saj.Mirepo te flasesh per Korcen time eshte dicka me e magjishme se te shkruash apo te tregosh nje histori.Mos ma merrni per egozem kur them kor...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...




Komentet e fundit!

Emri: okniva
Email: ervina.tera@hotmail.com
Komenti:

Emri: okniva
Email: ervina.tera@hotmail.com
Komenti: :ylle

Emri: okniva
Email: ervina.tera@hotmail.com
Komenti: ylle fare

Emri: ledion
Email: ledion@yahoo.com
Komenti: shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com