Data e postimit: 2014-10-28 18:51:00
Lexime: 6323
MESUES I IM I DASHUR
Autori: MEXHAIT OSMANI
Lloji: Leter
Tema: MESUESI I IM I DASHUR
Shkolla: QIRIL DHE METODI
Klasa: 7
Qyteti: SHKUP FSH.STRACINC
E-mail: Email eshte i fshehur!


MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DHE LEXIM UNE TANI EDHE PSE JAM I RRITURR DI SHUME GJERA POR TI ASNJEHR NUK DO TE HARROJ TY UNE TY SHUME TE DU MESEUES MENDOHEM ME VETEN PSE TI MUA ME BRAKTISE UNE KAM PASUR SHUME DESHIRE QE TE LEXOJ

Vepra te ngjashme
Autori: xhesika toska · Lloji: Leter · Tema: nena
te flasesh per ty eshte bukur por edhe veshtire se je nje person i papershkrueshem.Sot mendova qe te mar urimet e gjith botes e te uroj por pak e pamundur se te pershkruash ty me pikpamje do kohe.Kur numeroj gjerat e cmuara qe kam ne jete ty te numeroj d...
Autori: fjolla thaqi · Lloji: Leter · Tema: LIBRI
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri. ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë. më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: Rudina Gurra · Lloji: Leter · Tema: Vellai im .
Ike vella ! Me le vetem ! Si nuk mendove per mua te shkreten ! Qaj ! Nat ,dit pa pushuar . Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar . Nat e dit vuaj shum. Vec ne enderr te perqafoj pafund. Nuk ngopem dot duke te perqafuar . Se malli im per ty...
Autori: aurora quni · Lloji: Leter · Tema: per jeten dhe fuqin e saj
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
Autori: Md · Lloji: Leter · Tema: Te duash nene
Te dua o drita e syve te mi o bota ime, nena ime. Je gjithcka per mua se drite me ke dhuruar sdo te te harroj kurr, ngaqe ke ber shume per mua, nuk di si te te shperblej per te mire qe me ke dhene. Thjesht mund te te them faleminderit
Autori: Alessandra DERVISHI · Lloji: Leter · Tema: Nena
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKUSH NUK NA NDAN!!!,😍😘👭✍️👑TE DUA MAMI YOU ARE MY QUEEN👑👑👑
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hej,ckm!!! E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . . Me mungon,me mungon 100000000000000000000x Shpresoj qe po me shikon nga lart teksa shkruaj kete leter.Kam blere nje ilaq qe ne sy te njerezve te ben te lumtur ishin 3 pale 1 mije leke.Ahahah se bej ...
Autori: denada · Lloji: Leter · Tema: dashuria
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te sk...
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: Klara Noku · Lloji: Leter · Tema: Leter drejtuar dikujt
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuqe me mbishkrimin``te shtrenjtes sime,bijes time te dashur``.E hapi me lote ne sy dhe me nje brenge qe i bashkohej gezimit te asaj dite, nisi ta lexonte ate...




Komentet e fundit!

Emri: Serxhio
Email: serxhocoku@gmail.com
Komenti: super,kot,pa lidhje, ku i ke pas mend kur e ke shkrujt:

Emri: madita
Email: dita@hotmail.com
Komenti: keqqqqq shumë palidhje mos ja futni kot

Emri: Niikaa
Email: nika.orllati@live.com
Komenti: Shum palidhje veq te du pasje than

Emri: laura
Email: ela@hotmail.com
Komenti: nice



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com