Data e postimit: 2014-08-06 17:18:45
Lexime: 19070
Natyra
Autori: ervesta kucuku
Lloji: Ese informuese
Tema: Informacion per natyren
Shkolla: shkolla dervish hekali
Klasa: 10 -c
Qyteti: ballsh
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gjithashtu natyra ka bukurin e vet ku ne ket stin është gjalleruar zbukuruar me gjelbrim dhe me lule shumë ngjyrëshe.

Natyra (lat.: natura, lindje,krijim; Amtyra nga fjala amë, lindëse; në greqisht φύσις - fisis: rritje, nga rrjedh edhe emri i fizikës;).

Në jetën e përditshme me Natyra nënkuptohet llojllojshmëria e tërësishme biologjike dhe peisazhore.[1] Fjala natyrë përdoret për gjithçka në botë që nuk është krijuar nga njeriu. Gjërat që janë pjesë e natyrës quhen natyrore. Natyra (quhet edhe bota lëndore, gjithësia lëndore, bota natyrore) është gjithçka lëndore dhe shkakore apo vepruese (energjike), veçanërisht në formën e saj thelbësore. Natyra është lëndë e studimit shkencor, dhe historia e emërtimit është e lidhur me historinë e shkencës. Në shkallën matëse, "natyra" përfshin çdo send nga gjithësinorja (kozmikja) deri tek masa nën atomike. Këtu përfshihen çdo gjallesë, bimë, dhe mineral; të gjitha burimet dhe ndodhitë natyrore (uraganet, stuhitë, tërmetet (tokë lëkundjet) ) si edhe sjelljet e gjallesave dhe ecuritë e shoqëruara me sende jofrymore - mënyrën qe ndryshohen gjërat.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, kë...
Autori: xhesjana gjini · Lloji: Ese informuese · Tema: gjakmarrja
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrje gjak per gjak ku sjell vrasjen e personave dhe ngujimin e shume te tjereve.GJakmarrja ka shume faktore dominues ne shoqerine shqiptare, ka qene dhe eshte...
Autori: Anonime · Lloji: Ese informuese · Tema: Shtëpiake e Dëshpëruar
U zgjova NE mengjes Me plot kuriozitet Te shihem ne pasqyre E Te shoh sa jam e mirë. Të pastroja dhëmbët oh sa qejf kisha , por edhe të parfimosesha Nuk është se nuk dija. Hapa sytë të shihja Në dritare, po cte shihja Me...
Autori: xhoana hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
Autori: sara xheleshi · Lloji: Ese informuese · Tema: informacion te pergjithshem
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij.Disa fosile qe jane gjetur,kane patur brenda iktisaurusi te vogel, ndaj ekspertet besojne se ata lindin te vegjel,ne vend qe te b...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: Rajan · Lloji: Ese informuese · Tema: Le Noel
Noël, la fête en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fêtes les plus aimés et grand chrétien. Noël est une fête qui est célébrée par l'ensemble du monde chrétien en l'honneur de la naissance de Jésus-Christ. Le jour de la naissan...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë ap...
Autori: Egiol Hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
Autori: Danjela · Lloji: Ese informuese · Tema: Stop bullizmit
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin. Psh:: i thoshin qe ti ke hap instagram dhe i ke shkruajtur shokeve te klases qe ti i don .ajo u betonte qe nuk kishte hap ato thoshin po Dhe nje dite kjo va...




Komentet e fundit!

Emri: aklla
Email: aklla@live.com
Komenti: E KE BERE MIRE TE LUMTE PO TALLEM KOT FARE

Emri: eemamma
Email: macupicu@gmail.com
Komenti: / shume idiote

Emri: Flori
Email: flori21@hotmail.com
Komenti: AAAAAA kjo eshte jashtezakonisht nje tekst apo nje tregim i bukur me arsye 1234 apo siq te quajn ty ka mundsi ta shikosh veten tende se pari me pas mun ti korrigjosh te tjeret sepse kjo eshte nje tregim ose pershkrim qe fjalite e saja kan kuptim ti nese nuk ke shkoll ateher fjalit e ketij pershkrimi skan kuptim kjo vlen vetem per tty.

Emri: MEGI
Email: megi_11@fieri.com
Komenti: dicka e kuptueshme

Emri: era
Email: era@yahoo.com
Komenti: copy paste eshte aman

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: ja ke fut kot fjalite nuk kane kuptim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com