Data e postimit: 2014-05-14 19:58:58
Lexime: 14500
Kujtimet
Autori: Sabina Kurtaj
Lloji: Te tjera
Tema: Kujtimet...
Shkolla: "At Zef Pllumi" Shengjin
Klasa: VIII
Qyteti: Shengjin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Deti I Kujteses...
Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fshihen ne trurin tone , por nevojitet nje det ku ato kujtime te qendrojne perjete . Ku fotot , dokumentet , videot jane deti dhe kujtimet e shumta valeviten te qeta ne hapesiren e pafund . Kujtimet u ngjasojne nje deti , sepse jane me miliona kujtime , me miliona perjetime , me miliona brenga e gezime ... Pse jo mos ta celim rubinetin e detit te kujteses dhe te rikujtojme edhe nje here ato kujtime ku nje celes mjafton te hapesh ate thesar qe fshihet ne komodinen e dhomes time ...

Vepra te ngjashme
Autori: Sajgena Demaliaj · Lloji: Te tjera · Tema: varferia
Pse po thoni se jeta osht e mire, kur shumica e njerezve jetojne ne erresire. Kur disa se kan kafshaten e gojes . kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes" Shum fmi jetim enden neper rruge , shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug. Ju qe shani n'p...
Autori: Anna · Lloji: Te tjera · Tema:
PA TY Ora nuk kalon por pse? me duket qe kjo dit nuk do te kaloj se pse un ty te DASHUROJ Ri dhe mendohem se te te haroj me mendimet un luftoi ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...
Autori: shkruar nga nxĂ«nes · Lloji: Te tjera · Tema: NĂ«na
ti me je si dielli qe ndiqon je si hëna qe jep drit je si trendafili me erë si ujë i fresket qdo gje qe kam je vetem ti , ti e vetem ti qe vetem ti me dhe dashuri.
Autori: de anonim · Lloji: Te tjera · Tema: pak argetim
e di qe do te thoni qe keto lojra mund te behen ne faqe te ndryshme por me erdhi nje ide dhe mendova ta provoj dhe ketu keshtu qe mos me shani hahaha..... Dhe e bej kete per te ditur qe kjo faqe ku ne marrm pjese ka me shume vajza apo dje...
Autori: Anonim · Lloji: Te tjera · Tema: je i paprekshem
ndoshta jam gjam qe kur bie ne toke thehet, por ama, mos harro se dhe pse i thyer nuk te lejon ta shkelesh se po e shkele do te kuptosh cdo te thote fjala dhimbje
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqĂ«rore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Te tjera · Tema: ...................
Me dhemb qe ta pranoj, por dy djem dashuroj, tani po imagjinoj, sikur ti kisha perballe valle si do i < > =krahasoj.? ...........................................................
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...




Komentet e fundit!

Emri: nukkacteduehtemrin
Email: poemaili@psetedueht.com
Komenti: po komenti per ca duhet po nj gj dua t them qe flm per dsh e gjuhesh

Emri: U don't know me but I know u stole this
Email: nobody@gmail.com
Komenti:

Emri: ergilatalo
Email: ergilatalo@hotmail.com
Komenti: shum gje e bukur bravo

Emri: ergilatalo
Email: ergilatalo@hotmail.com
Komenti: shum gje e kukur bravoo

Emri: eda
Email: bukuriecuraj@alblove.com
Komenti: Superr :* bravoo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com