Data e postimit: 2014-02-15 23:16:02
Lexime: 11155 |
nenteqind e dymbedhjete,
shqiponj e vogel me halle,
ngriti kryet perpjete,
s perfilli mbreter e krajle.
mjeker bardhi,
faqe ndritur me gezim e lot ne sy,
kur vu buzen te flamuri,
uroi nenen shqiperi.
ta gezofsh e mbash per jete,
simbolin ...
|
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte pasuri e madhe per te githe njerzimin,si ne fepo ashtu edhe nr jeten e perditshme.Libri ka shume shoke ne menyren imagjinare si leximi dhe perkthimi nga n...
|
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
|
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
|
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
|
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu kujtoj se liria fitohet me gjak e ne paguam shtrejt per lirin tone
shqipetaret kan histori nder shekuj te cilen e krijuam e ndertuam e murosem me gjakun ...
|
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?...
Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
|
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
|
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje ...
|
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone
2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty
3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
|
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
|
Olimpiada ose Lojërat Olimpike vjen nga greqishtja (Olymp) qe do të thotë një manifestim i garave të ndryshme sportive qe mbahej çdo katër vjet në Greqinë e lashtë, sikurse mbahet edhe në kohën e sotme. Në këtë manifestim si traditë nga l...
|
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor.
Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla,
Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
|
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme... por disa gjurme jo te zakonshme.Ato flasin per te gjitha qe i kemi bere.
E kaluara mbetet e kaluar.Koha nuk kthehet pas kurse e tashmja vazhd...
|