Data e postimit: 2013-12-10 19:58:12
Lexime: 7472
Shko Moj Nene Ne Shtepi Se Kam Vdekur Per Liri
Autori: Artiola Berisha
Lloji: Hartim
Tema: Liria
Shkolla: Fillore M.U Shaban Shabani Llopushnik
Klasa: VII/3
Qyteti: Dragash
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe shpreses. Nga kjo lufte humben shume familje me miliona te vdekur e te zhdukur. Me miliona nena qe po qanin, e po prisnin duke shikuar ne dritare. Po prisnin trimat te cilet mbase nuk do te ktheheshin, mbase ishin vrare e burgosur e mbase ishin rruges se gjate e te mjer. Ato prisnin te gezuara e me krenari duke e ditur se mund te ishin vrare. Gjithqa eshte relative vdekja me e bukur eshte ajo kur e mbron atdheun, familjen dhe shoket

Vepra te ngjashme
Autori: Berat Zenuni · Lloji: Hartim · Tema: Vjeshta
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla, Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla eshte dritarja e Jetes
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren her e disa tani pershendeten. Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: autoret me te pelqyer
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dritero agolli 2. ismail kadare 3. sami frasheri 4. naim frasheri ? cili prej ketyre shkrimetareve te njohur ju pelqen me shume ???
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne qytetin tim
dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicerimat e zogjve na e zbukurojne te tere qytetin ,pastaj fillojne qe te qelin lulet ajo bukuri e ajo ere na e z...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...
Autori: Spudermani · Lloji: Hartim · Tema: Spuderman the most strongest guy in the world
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend at Lagjia 28 nentori helps me fighting crimes and stupid like me.i am the only one who can save the city and i like Sufllaqe Sot eshte ditelindja ime me ...
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: Berna · Lloji: Hartim · Tema: 7 Marsi
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate kohe te cilit jane munduar ta hapin driten e tyre ne arsim. Njerzit ne ate kohe mesonin fshehurazi ne shtepit e tyre , por ne 7 mars te viti 1887 u hap ...




Komentet e fundit!

Emri: NeSa
Email: berisha-a@zbavitu.com
Komenti: Ese Shume E Bukur Dhe Mbreslenese



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com