Data e postimit: 2013-12-08 14:26:35
Lexime: 9675
vera stine e bukur
Autori: semra
Lloji: Hartim
Tema: vera stine e bukur
Shkolla: lira
Klasa: 8-3
Qyteti: shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


vera eshte nje nder stinet me te bukura
ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mesimet
ne kete stine hajm shume peme e perime.
bilbili kendon ne majen e deges .
gjeli na zgjon nga gjumi me zerin e tij te emel kikiriki .
ne zgjohemi ne kete stine ne ora dhjete pasi qe nuk jemi ne shkolle

Vepra te ngjashme
Autori: xheni lama · Lloji: Hartim · Tema: dua te iki larg.......
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges ku...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Perëndimi i Diellit
Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë...
Autori: Fatlum Musaj · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Qerim Pllana foto Koment ekskluziv: Ese kushtuar: Ditës së Flamurit të rënëve për unitet bashkim pavarësi dhe demokraci Prishtinë, (Qerim Pllana ) 23 Nëntor 2012 11:03 Njëqind-vjet pavarësi, shumë pak frymëmarrje, pak ose aspak demokraci...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: xhoana · Lloji: Hartim · Tema: Kurbeti
kush jeton ne kurbet kalon jeten me siklet sado pare me fitu s'kalohet jeta pa njerezit e tu. Vendi jot po vendi jot, sadopak e do shume, ke mundesi me jetu, kurre mos qofte me e harru. kam jetu vet ne kurbet por isha e vogel,nuk kuptoja por...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: eri GaxHo · Lloji: Hartim · Tema: Imagjinata
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri, tak tak,,trokas ne imagjinaten time ... mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen... po i...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Aida · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Flamurit
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare. Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
Autori: A · Lloji: Hartim · Tema: Per nenen
Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Hartim · Tema: Miqesia
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE, POR CFARE DO TE THOTE KUPTIMI I KESAJ FJALE NE TE VERTETE . UNE E ADHUROJ TE FLASE DHE SIDOMOS TE SHKRUAJ PER PRBOBLEMET E SHOQERISE DHE MENYREN E ZGJITHJ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shqiperia
kuq e zi jane ngjyrat tona,ne famur jeton shqiponja,koken lart e shume krenare,i themi botes jemi shqipetar!!!(shqiperine e dua**se jam shqipetaree).
Autori: jonida elezi · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kaploi vendin tim.me bukurite e saj ajoerdhi te ne.sot u bene dy muaj qe jena ne stinen e vjeshtes .nata u zgjat e dita u shkurtua. e gjith gjelberia qe is...




Komentet e fundit!

Emri: mira peposhi
Email: mirapeposhi@hotmail.com
Komenti: Me duket shume e shkurter dhe gjithashtu ka disa gabime !!!!Per mendimin tim nk vlen!

Emri: brendon
Email: brendon.hasani@yahoo.com
Komenti: mos ke ngaterruar kur e ke shkruar qe je ne klasen e 8-3. Per mua me kete qe ke shkruar duhet te jesh ne klasen e 3-8.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com