Data e postimit: 2013-11-06 19:27:19
Lexime: 8396
28 Nentori
Autori: Besart Lamallari
Lloji: Hartim
Tema: 28 nentori
Shkolla: "Kongresi i manastirit"
Klasa: VIII-3
Qyteti: shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë.

Kjo është një ndër ditët më të ndritshme dhe ndër më të rëndësishmet të rilindjes sonë kombëtare, në
gjithë historinë tonë. Liria e arritur, është vlera jonë dhe pasuria më e çmuar e shoqërisë tonë, e cila
nuk falet e as dhurohet, por fitohet me shumë punë e përpjekje, gjak dhe vuajtje brezash.


Po këtë ditë është edhe datëlindja e Komandantit Legjendar të Ushtris Çlirimtare të Kosovës,
Adem Jashari dhe daljes publike të Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës, që sakrifikuan shum
jetën e tyre për vendin tonë, dhe janë ngjarje që i dhanë shpirt historisë sonë.
Festat e nëntorit janë festat e krenarisë sonë kombëtare, të cilat na dhanë forcë e kurajë për
rilindjen e shtetit të Kosovës.
Në këtë ditë të shënuar, iu përkulemi për të gjithë ata të cilët luftuan dhe flijuan veten e
tyre për lirinë dhe pavarësinë e atdheut tonë.

Vepra te ngjashme
Autori: ENXHI · Lloji: Hartim · Tema: LIRIA
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tun...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: Armando Gega · Lloji: Hartim · Tema: Si ikin ...
A e keni vene re, se shpesh e humbim sensin e kohes? Shpesh, harrojme se sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes. Harrojme se po harxhojme dite e dite te tera... qe njerezit luten te kthehen. Jeta eshte e bukur kur pret dicka, s...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
Autori: Aja ema · Lloji: Hartim · Tema: Lemza
Nje dite kur isha ne shtepi dhe po shikoja televizor me zuri lemza.Ndihesha shume e stresuar sepse nuk dija si ta ndaloja.Ajo zgjati perreth dy ore.Provova cdo menyre qe dija per ndalimin e saj por asgje nuk funksionoi,kur papritmas tek dera e shtepise si...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
Autori: xhulia akvo · Lloji: Hartim · Tema: cfare ju ofron adoleshenca?
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
Autori: Artina Veliaj · Lloji: Hartim · Tema: Gabimet e mia
Jam duke flitur per disa gabime qe i bera pandalur dhe ende nuk po mundem te ndalem se menduari dhe se shkruari.E kisha fjalen se disa ditë isha shum e lodhurr per disaa fjal qe thoja ne heshtje ne ketoo dite te fundit..jam e shqetsuar.asgje nuk mund te ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: pushimet
mesuesen time une shume e dua se ajo kujdeset fort per muua. mesuesja ime eshte si lule vjollce andej edhe ne e quajme mesuesja Mimoz
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Hartim · Tema: Korona Virus
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe! Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar! Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla eshte dritarja e Jetes
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren her e disa tani pershendeten. Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Perëndimi i Diellit
Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë...
Autori: Rindrit Telaku · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin te mbyllura.Keto festa nje gje i ben edhe me te bukur ngjyra e bardh e cila mbulon gjithqka.Keto festa jane Vitit i ri,por edhe Krishlindjet.por nuk eshte ...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...




Komentet e fundit!

Emri: almira
Email: almira@live.de
Komenti: me pelqen vetem te 2 kryereshtat e para...

Emri: ole-ole
Email: ole-ole@hotmail.com
Komenti: ich bin gut tou bin gut

Emri: shkembim mehmetaj
Email: bossi_shkembim@hotmail.de
Komenti: shum e mir koka bre



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com