Data e postimit: 2013-10-04 10:53:30
Lexime: 8970
shkolla
Autori: lumta bajrami
Lloji: Ese argumentuese
Tema: per shkollen
Shkolla: nazim hikmet
Klasa: 5-1
Qyteti: miresh
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shkolla
Eshte ajo shtepi,
qe gjithmon tjep dituri
Eshte nje emer natyror
eshte emri SHKOLLE.

Ne at vend ne mesohemi,
me shum gjera pasurohemi
Un shkolles i jap dashuri
per mua eshte e dyta shtepi.

Vepra te ngjashme
Autori: Okled Rakipi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analize dhe komente mbi dramen
Sic shpjegon titulli ‘’ pamje nga ura’’ tenton te jete nje foto e vertete dhe dramatike e New York te viteve 50. Ura ne fakt eshte ajo qe lidh luksin dhe jeten e te pasurve te Manhatan me mizerien e Brooklyn(shtepine e emaigranteve). Dhe jane pik...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe vdekja
Jeta dhe Vdekja janё dy anёt e sё njёjtёs monedhё dhe dy momente tё njё loje tё pambaruar qё pёrsёrit momentet e saj, duke prodhuar ato qё njerёzit quajnё rrethe. E gjtihё natyra luan me rrethe: nata dhe dita, dielli dhe hёna, vera dhe d...
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: homeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: iliada
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftim.tek ai gjejme idealin e epokes homerike.trim e gjakatare ne lufte, por shpirtedhembshur ne situata tragjike.heroi kundershtare i akilit esh...
Autori: xhulia kavo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cilat jane problemet kryesore qe ndrydhin sot arsimimin e femijeve?////
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeriu duhet t'i permbushe me doemos ne jeten e tij.te arsimuarit ashtu sic duhet hap kudo dyert e jetes. sot mund te themi se arsimimi ka arritur ne kushte te...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Parents Are Often Right
Parents Are Often Right Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the opposite was true. My parents felt that playing an instrument was crucial in “rounding out” my personality. I was unconvinced. After a hectic week of ...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh veten me mijëra herë se si kalon kjo kohë,do ta kujtosh diten e parë te shkollës,do t’i kujtosh te gjitha emocionet e bukura që ke kaluar. koha kalon ...
Autori: erona bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per femijerin
na ishte nje her ...por tani nuk eshte me . kush nuk eshte me - femijerija jon ka humbur , nuk e gjejm duke u rritur ,aq me shum e humbasim :P ather kam qen e vogel e pa fajsheme ,,,, por tash .. tash jam e rritur dhe i kuptoj gjerat qe dikush mi shpjegon...
Autori: Ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik. Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
Autori: Ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Letersi 10
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍




Komentet e fundit!

Emri: Edra
Email: Edra@yahoo.com
Komenti: Këtë quan ese? Kot fare

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: vec kjo ce nuk cuhet ese

Emri: eraldo
Email: eraldovlora@hotmail.com
Komenti:

Emri: eneda buzi
Email: eneda.buzi@gmail.com
Komenti: kot fare poooooooooooooooooooooooordh



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com