Data e postimit: 0000-00-00 00:00:00
Lexime: 13796
Permisimi i trafikut rrugor
Autori: Ted Reka
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato:
Papergjegjesia e njerezve
Ngaterrimi i shenjave te semaforit
Gabimi i vete njerezve qe nuk kalojne ne vijat e bardha. etj.

Pra sic shohim jane shume shkaqet qe bejne qe aksidentet te ndodhin. Por si mund ti parandalojme ne ato? Shume e lehte! Cdo qytetar mund te dergoje nje leter bashkise ne kerkim te nje zgjidhjeje kunder ketyre aksidenteve, cdo njeri ka mendimin e tij dhe bashkia do t’i lexoje letrat, dhe do te arrije ne nje zgjidhje. Une kam vecuar dy nga shume zgjidhjet qe mund te jene qe aksidentet mos te ndodhin. Si fillim shtimi i semaforeve ne cdo rruge kryesore eshte nje nga zgjidhjet kryesore. Duhet te themi qe infrastruktura e Shqiperise po zhvillohet nga dita ne dite prandaj dhe keto gjera jane normale qe do te rregullohen me kalimin e viteve. Mendohet qe deri ne dy vitet e ardhshme semaforet do te jene 24 ore ne punim ne ndryshim nga ditet e sotme qe disa as nuk punojne fare. Shtimi i semaforeve do te ndikoje per mire ne cdo njeri, ose me sakte ne cdo shofer. Do te ndikoje me mire sepse shoferi do ta kete mendjen tek semaforet, dhe do te veproje me saktesi. Por nuk eshte kjo e vetmja zgjidhje. Zgjidhja tjeter eshte shtimi i dritave, ne te gjitha rruget. Normalisht ne Tirane meqe eshte kryeqytet duhet te kete dhe ka drita ne cdo rruge. Por marrim shembullin e autostrades Elbasan-Tirane, qafa e Krrabes dhe shume rruge te tjera qe nuk jane te pajisura me drita. Rreziku eshte ne kodra dhe ne vende ku rruget jane te prishura, pikerisht ne Qafen e Krrabes ku rruget jane me kthesa dhe ndodhin disa aksidente nga dita ne dite sepse njerezit nuk jane te pergjegjshem dhe rruget nuk jane te shtruara dhe prandaj makinat rreshkasin dhe bien ne humnere.
Si perfundim ne duhet te jemi shume te kujdesshem dhe gjithashtu te bejme publike disa nga zgjidhjet tona. Shkaqet qe aksidentet ndodhin jane te shumta, dhe zgjidhjet po ashtu, keshtuqe pse mos te marrim iniciativen per te permisuar trafikun dhe aksidentet rrugore?

Vepra te ngjashme
Autori: Ermal Shkembi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore. ...
Autori: Xhoi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi
Prane brigjeve ne portet detare,ne afersi te qendrave ku banojne njerez,ujera te ndyra me Nate, ujera te zeza, mbeturina etj provokojne ngordhjen e gjallesave te detit.Te sulmuar nga cdo ane,peshqit frikesohen dhe i braktisin habitatet e tyre,ne kerkim te...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Parents Are Often Right
Parents Are Often Right Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the opposite was true. My parents felt that playing an instrument was crucial in “rounding out” my personality. I was unconvinced. After a hectic week of ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: franko mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: onjengini tatjana
tatjana ishte nje vajze shpirtbute e thjeshte dhe melankolike.kishte nje natyre te matur e te menduar.tatjana ishte e lidhur ngushte me popullin e saj dhe i donte te varferit.ishte heroina ruse dhe shume e kane konceptuar si kunderpeshe e onjenginit nders...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life is shit
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta shpif , njerzt ta shpifin , a din veq qka tbon tlumtur nket bot , veq pare edhe pare , sen tjeter.But whatever im gonna live this shit life and im gonna wa...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...




Komentet e fundit!

Emri: loka loka
Email: lalala_huuhu@hotmail.com
Komenti: mire por disa fjali te panevojshme por meriton nje kupe zemer per meriten

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e lexova me vemendje nga fillimi e deri ne fund dhe cte shoh :nuk me terhoqi fare, cka do te thote se nuk me pelqeu.

Emri: Anonim
Email: anonim@yahoo.com
Komenti: bravooo

Emri: maricel
Email: bishop99@yahho.com
Komenti: shume mire me pelqen

Emri: maricel
Email: bishop99@yahho.com
Komenti: shume mire me pelqen

Emri: kevropqiri
Email: xhuliotushe@yahoo.com
Komenti: shum e bukur kjo po shum e gjate qe ia qifsha ropt kushe ka shkruajtur

Emri: kevropqiri
Email: xhuliotushe@yahoo.com
Komenti: shum e bukur kjo po shum e gjate qe ia qifsha ropt kushe ka shkruajtur

Emri: Maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti:

Emri: Maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti: i like this very well

Emri: sonila
Email: sonila01@live.com
Komenti: very nice


Emri: klisman
Email: klisman.kuqi@yahoo.com
Komenti: hahahahaha

Emri: teli
Email: telikocaqi@live.com
Komenti: mire sh mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com