Data e postimit: 2013-05-27 14:21:50
Lexime: 23510
Nena Ime
Autori: Bujar Rexhallari
Lloji: Hartim
Tema: Nena
Shkolla: Kongresi Manastirit
Klasa: VIII-3
Qyteti: Shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur.
Nenat tonae kan nje ftes shume te bukur dhe ne ate ftesen e nenes time une gjithmon ja uroj nga nje buqet me lule shum te bukura dhe me arom te kedshme.
Ne jeten time nenen time gjithmone do ta kem ne zemersepse ajo eshte lumturia e jetes sone.
Me keshillat e nenave tona do te jemi te nxenes te mir dhe te resektuar. Keshillat e nenave tona na bejne e lumtur ne jeten ton.
Fjala nene ka nje kuptim hum te medha dhe fjala nene eshte kudo ne bot e permendur.
Une ne jeten time gjithmon nenen time do ta kem ne zemer dhe ne mendje. Ajo eshte personi mei veqant per ne, ajo eshte personi me i rendesishemper mua. Ne duhet te kemi haren tone sepse kemi nje nene si ylli qe ndriqon ne qiel ne erresire. Dhe ajoeshte personi me i vlefshem ne kete bote per mua...

Vepra te ngjashme
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge · Lloji: Hartim · Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: anjeza · Lloji: Hartim · Tema: ylli
tjeter yll eshte ne klase te pare moter e ka hanen baba e ka qiellin. une e njoh nje tjeter yll eshte ne kl te pare. shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: Berna · Lloji: Hartim · Tema: 7 Marsi
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate kohe te cilit jane munduar ta hapin driten e tyre ne arsim. Njerzit ne ate kohe mesonin fshehurazi ne shtepit e tyre , por ne 7 mars te viti 1887 u hap ...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Hartim · Tema: Endrra qe u be realitet
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik. Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtep...
Autori: Aferdita Shabani · Lloji: Hartim · Tema: ARSIMIMI
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshku pa uje,rendesia esaj eshte shum e madhe qe nvaret jeta jone nga ajo,e ardhmja jon eshte e lidhur me te,nese ne nuk do te ishim te arsimuar dhe te shkoll...
Autori: ENXHI · Lloji: Hartim · Tema: LIRIA
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tun...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Hartim · Tema: Himni shqiptar
Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem , po filloj te arsyetoj. Nje dite me lindi kurioziteti per prejardhjen e tij. Shfletova librat e vjeter ne biblioteken time dhe aty zbulova per te . ne fi...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Dimri Ne Fshatin Tim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha. Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare. Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: binjaket e motres
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ta harroj tere boten tia u dhurosh njeri tjetrin nuk e mashtrojne. ashtu zoti i krijoj nenen e babain be vemendje i ndegjojne sepse jeten e lumtur ...




Komentet e fundit!

Emri: alushi
Email: alushi.hasi@ gmail.com
Komenti: Nënat krijesat me.te bukura ne botë.

Emri: loka loka
Email: lalala_huuhu@hotmail.com
Komenti: s me pelqen nena eshte drita e shtepise aroma kenqesia etj nena ... jam dakort me anen per fjalet qe ka shruajtur me kthe prgj ana

Emri: ana
Email: ana@live.com
Komenti: FJALA NENA eshte jeta pre mue, nena ka vec 4 shkronj por ka nje kuptim te shtrejt per mua, nena eshte mbreteresha e jetes sime, eshte si djell me rreze, eshte si vjesht e arte, nga zemer ime i uroj jet te gjat , nena eshte si ajeri ce e thithi brenda vetes time ashtu eshte edhe nena ime , me pak fjal eshte jeta per mua. E dual act fort sace smundem te imagjinoj askush. Te dua pa fund jeta ime,,,,,,,,,,,,,,,;,,,,,,,,,,,,,,,, ...........................:....

Emri: isra
Email: isra.murseli@live.com
Komenti: Nuk me pelqen edhe aq shum teksti :-/:-|:-\:-[

Emri: feride
Email: feride-haxhiu@in.com
Komenti:

Emri: anita
Email: nita_leta@live.com
Komenti: une e dua nenen time shum dhe i uroj lumturi ne jete

Emri: sevdie
Email: sevi-carica@live.com
Komenti: Waw Edu Mamin tem

Emri: arina
Email: agnesa_20m@hotmail.com
Komenti: shum mir bravoo te lumtt jajajaajajaj

Emri: Rilind Krasniqi
Email: linndi_@hotmail.com
Komenti: hala nuk ki dal n`klas ma t`larta se me pas kon 1 klas ma e nelt ta kish thy ftyre at ese

Emri: ardian
Email: jani_te_don@hotmail.com
Komenti:


Emri: ardian
Email: baca_jani_12@hotmail.com
Komenti: une e dua shum mamin ti me dashur gjith ashtu edhe babin



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com