Data e postimit: 2013-05-07 17:42:38
Lexime: 56917 |
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
|
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shu...
|
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
|
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
|
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
|
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur.
Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
|
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedisi perreth,dielli rrezearte fillon ...
|
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne spanjisht ndersa isa tk+ ka kuptimin me te famshemmm
isa pas suksesit qe arriti me grupin e saj shkoi te studjoje ne nje shkolle prestigjose arti madje edhe...
|
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
|
Pershkrimi objektiv:
Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
|
Want you to cry?
'Cause you're laughing so hard tonight
Playing air guitar alright
We're being who we are even if they hate that
Want you to shout
At the top of your lungs about
All our favorite songs so loud
We'll be singing along even if they h...
|
Dinjiteti nuk duhet humbur për askënd
|
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...
|
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
|