Data e postimit: 2013-05-03 20:34:03
Lexime: 38740 |
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq.
Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ?
Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
|
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
|
Akullore krem
Përbërësit: Për 4 persona: 4 të verdha vezësh, 130 g sheqer, 1/2 L qumësht, 125 g bajame të qëruara, 100 g sheqer pudër, 50 g gjalp, brandy. Për zbukurim : 50 g pana, 4 qershi.
Përgatitja: Në një tenxhere rrihni tre të verdh...
|
FJALA E REDAKTORIT
Koha për të cilën bëhet fjalë në faqet e këtij libri është një periudhë mjaft e errët, janë vrojtimet e njeriut i cili e dinte rrugën e tij dhe ecte sypatrembur dhe me prirjen për të shkruar pasi me vite njëko...
|
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti ku jetoj na ofron shume gjera,shume zbavitje por mua me pelqen shume fshati.Qetesia e tij te mbeshtjell si nje lekure e dyte ne muzgun e mbremjes kur punet ...
|
Më e lumtura,e lumturisë është buzëqeshja e fëmijës .
|
E di qe keto flete nuk mjaftojne per te shprehur dashurine qe ndjej per ty,por nje gje e them me siguri:faleminderit qe je babai im.Kur sjell nderment femijerine time i pari qe me vjen ndermend eshte babai im. Babai im eshte i gatshem te me degjoje cdo h...
|
Më e shëmtuara ,e shëmtisë është loti i ngrirë i fëmijës .
|
Kusherinjte e mi
Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5
Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi
ERGI
Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
|
Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri .
|
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi...
|
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
|
libri
Librin tim shumë e dua
Sepse ai me më mëson
Ate qe une dua
E kam mik e kam shok
RRim dit pa merzi
Libri im me meson
Dhe prandaj une e dua
|
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
|