Data e postimit: 2013-03-30 15:12:28
Lexime: 17409
Pranvera
Autori: Diona Kelmendi
Lloji: Hartim
Tema: Pranvera
Shkolla: Dr.Ibrahim Rogova
Klasa: 4-4
Qyteti: Prishtin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi femijeve.Njerezit ne kete stine fillojne te vishen me rroba me te holla dhe me ngjyra me te hareshme , dallendyshet kthehen fluturithmi dhe filljne te zgjedhin shtepite me te denja per folete e tyre.Eshte knaqesi qe te zgjohesh ne mengjesin e kesaj stine me ane te cicerimave te ketyre zogjeve kaq te mrekullueshem.Ne kete stine moti fillon te nxehet dhe Dielli del me rrezet e tij te arta kurse qielli merr ngjyre te kalter dhe si zakonisht rete hapen dhe ia bene vendin disa reve plot me ngjyra me forma te ndryshme etj.

Vepra te ngjashme
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Shpresa abdullai · Lloji: Hartim · Tema: Festat e nëntorit♡
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit! 28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekul...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: ramize neziri · Lloji: Hartim · Tema: per pranveren
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
Autori: aurora perquku · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Hartim · Tema: PUSHIMET VERORE
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU EDHE NE PISHIN EDHE TEK SHOQET E MIA EDONA DHE BESJANA UNE MENDOJ SE KETE PUSHIM DO TA KALOJ MREKULLUESHEM UNE ME FAMILJEN TIME KEMI MENDUAR QE TA BEJM NJE ...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: lojrat
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
Autori: eridona tobli · Lloji: Hartim · Tema: 7 marsi
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
Autori: MEGI DOMI · Lloji: Hartim · Tema: VELLAI IM
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDES PO SIA PLOTESOVA. CDO MENGJES KUR ME ZGJON ME DUKET SIKUR ME ZGJON NJE ENGJELL.VELLAI IM ESHTE ENGJELLI IM MDROJTES ESHTE ZOTI IM ESHTE SHPIRTI IM. NUK K...
Autori: Imelda · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsal...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Liria
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe shpreses. Nga kjo lufte humben shume familje me miliona te vdekur e te zhdukur. Me miliona nena qe po qanin, e po prisnin duke shikuar ne dritare. Po pris...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...




Komentet e fundit!

Emri: shkurte zeqiri
Email: shkurta.zeqiri@live.com
Komenti: PRANVERA STINA E PRANVERES ME PELQEN SHUM STINA E PRANVERES ESHT SHUM E BUKUR UN KAM LINDUR NE STINEN E DIMRIT EDHE STINA E DIMRIT ME PELQEN SHUM

Emri: alba bekaj
Email: peja.trimi@hotmail.com
Komenti: veq vazhdoni se shum mir neve po na zhvillohen mendimi per ese me te bukura vazhdoni te shkruani gjithnje

Emri: alba bekaj
Email: peja.trimi@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: alba bekaj
Email: lati.nita@hotmail.com
Komenti: shum i mir pershkrimi ju vetem vazhdoni te shkruni se neve leximi i eseve po na ben te zhvillojm dijen ton vetem vahdoni

Emri: alba bekaj
Email: peja.trimi@hotmail.com
Komenti: eshte nje pershkrim natyri i bukur por duhet te ket edhe disa elemente te tjera te cilat nuk jan perdorur hiq ne kete pershkrim per natyren kshtu qe duhet te mendoheni mir se qfar po shkruani dhe te beni pershkrimin me te gjat se esht shum i shkurte une nuk e vlerso edhe aq shum ju faleminderit per mirk uptim

Emri: Valdrin
Email: Valdrin.shkodra@hotmail.com
Komenti: Shumm keqqqq Palidhjee

Emri: Nuk Jom Ktu
Email: qashtu_krejt@hotmail.com
Komenti: Shum palidhje

Emri: Jasin
Email: Jasin_shabani@live.com
Komenti: shum e mir

Emri: SEFADE
Email: sefade_shabani@hotmail.com
Komenti: KY ESHTE NJE HARTIM SHUM I MIRE ME KA NDIHMUAR SHUME

Emri: diona
Email: nysi74@hotmail.com
Komenti: jo nuk e kom kopijuar


Emri: matea tea
Email: tea@hotmail.com
Komenti: me pelqen

Emri: Marko
Email: marko007@live.com
Komenti: Ku e ka te miren? Apo se e ke kopjuar dhe ti!!!! Eshte e ngjashme me nje tjeter qe eshte postuar pak me pare. Megjithese ti ne klase te 4 je. Cfar mund te presesh nga ty???

Emri: dorina
Email: nysi75@hotmail.com
Komenti: shume e mire

Emri: dorina
Email: nysi75@hotmail.com
Komenti: shume e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com