Data e postimit: 2013-03-26 20:19:44
Lexime: 74275 |
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve.
Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
|
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
|
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
|
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsal...
|
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDES PO SIA PLOTESOVA. CDO MENGJES KUR ME ZGJON ME DUKET SIKUR ME ZGJON NJE ENGJELL.VELLAI IM ESHTE ENGJELLI IM MDROJTES ESHTE ZOTI IM ESHTE SHPIRTI IM. NUK K...
|
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
|
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?...
Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
|
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges ku...
|
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj k...
|
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
|
E dashur Lira!
Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat
Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ish...
|
A e keni vene re, se shpesh e humbim sensin e kohes? Shpesh, harrojme se sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes. Harrojme se po harxhojme dite e dite te tera... qe njerezit luten te kthehen. Jeta eshte e bukur kur pret dicka, s...
|
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te larta te bjeshkeve.
tani ne vend te bores shpesh bie shi. perrojet dhe lumejte vershojne fushat dhe arat.
nen kaqubat dalin lajmetaret e pranveresh - lulebor...
|
ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kaploi vendin tim.me bukurite e saj ajoerdhi te ne.sot u bene dy muaj qe jena ne stinen e vjeshtes .nata u zgjat e dita u shkurtua.
e gjith gjelberia qe is...
|